سواد آینه

پیوندها

شک نمی کنم

چهارشنبه, ۳۰ آذر ۱۳۸۴، ۰۹:۴۱ ق.ظ
 

                                                          بسم الله الرحمن الرحیم

 

 

من در ظهور رب زمین شک نمی کنم

اصلأ به هیچ وجه به این شک نمی کنم

 

قبلأ زیاد پیش می آمد که شک کنم

حالا رسیده ام به یقین ، شک نمی کنم

 

ذهنیت نبودن تو شک می آورد

تو هستی و برای همین شک نمی کنم

 

حافظ که گفت می رسی وهیچوقت من 1

بر فالهای آینه بین شک نمی کنم

 

با شعر هم نمی شود ابراز حال کرد

اصلأ خودت بیا و ببین شک نمی کنم

 

                                                                                                                        یاعلی

ّّّّّّّّّّّّّّّّّــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ 

 

۱-زده ام فالی و فریاد رسی می آید

  • رضا جعفری

نظرات  (۱)

  • توسط:شکیبا حدیدی
  • خیلی شعرهاتون قشنگه

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی