سواد آینه

پیوندها

بنوش

سه شنبه, ۵ دی ۱۳۸۵، ۰۵:۵۷ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

در آب جلوه کردی و موج عطش نشست

در من ظهور کردی و کردیم خود پرست

 

دست مرا گرفتی و چشم تو بسته شد

در خود خراب گشتم و بند دلم گسست

 

گفتم : مخواه سایه نشین علم شوم

این آفتاب ، مغز حرم را گداخته است!

 

روی فرات ، صورت در هم کشیده شد

تا موج های اشک به چشم تو حلقه بست

 

آیینه ای برای تماشا گذاشتم

سنگی رسید و صورت آیینه را شکست

 

دستی نمانده بود که مشکی زنم به آب

حالا به جای مشک بنوش از لب دو دست

یاعلی

  • رضا جعفری

نظرات  (۹۴)

  • توسط:میرجعفری
  • سلامکجایید آقا ؟!منتظرم
    آغاز فعالیت مجدد طیهاربسم الله الرحمن الرحیم دوباره آغاز میکنم با نام تو و دوری میگزنم از هواهای نفسانی وشیطان رانده شده از جوار ت
  • توسط:فریاد خون
  • وبلاگتون رو جزو دوستان قرار دادم اشعار آیینی ام را ببینید
    یک ماه و چند روز به عیدی که مانده بود زنبیل مانده بود و خریدی که مانده بود زنبیل مانده بود و دو دستی که بی رمقدر رد پای سرد و سپیدی که مانده بود بروزم تشریف بیارید
  • توسط:رضا جعفری
  • سلام جناب کلب الزهرا. از ابراز لطف شما ممنونم.اینها که اینجا مشاهده میکنید آخرین اشعار بنده هستند. که بتازگی یعنی حدود دو یا سه ماه در مجموعه ی خانم غزا بدون تو تعطیل میشود بچاپ رسیده. نمیدانم شما کجا اینها را قبل از درج در وبلاگ مشاده نمودید.
  • توسط:دکتر داود بیات
  • با سلام اشعار جالبی دارین به روزم اگه قدم رنجه کنین
  • توسط:کلب الزهرا’
  • سلام علیکمما با اشعار شما و جناب آقای لطیفیان انس خاصی داریماما ایرادی که به هر دو وبلاگ وارده اینه که به روز نیستن.چه ایرادی داره اشعار جدیدتون رو هم در وبلاگ قرار بدین.اکثر اشعاری که الان در وبلاگ مشاهده میشوند سرودههائی هستند که بعضا سالها از انتشارشون میگزره.اینگونه به نظر میرسه که فقط محض داشتن یک وبلاگ اقدام به این کار شده و بهائی رو که باید به مخاطبین اینترنتیتون بدین متاسفانه قائل نمیشین.البته این نقد چیزی از ارادت ما نسبت به شما کم نمیکنه.یا علیکلب الزهرا’
    یه دعوای طلبگی سر تعطیلات حوزه راه انداختم دوست داشتی تو هم نظرتو بگو.....
  • توسط:فریاد خون
  • حاج آقا منتظر بالازدن استین نقدتان در اشعار آیینی هستم
  • توسط:میر جعفری
  • سلاماز لطف شما ممنونفضای شعر شما را دوست دارم.فضای خاص و منحصر به فردی است .به نظم شما باید طلبه باشید . درست می گویم؟به هر حال من هم در قم بزرگ شده ام.باز هم ممنونبدرود
  • توسط:میر جعفری
  • سلامدرود بر شماپیروز باشیدمن هم منتظرم
  • توسط:بهزاد
  • سلام علیکم.با تشکر از اینکه به سبز پوش آمدید.به روز شده ایم و منتظر قدوم سبزتان...
    سلام خدا از توبگیرد آنچه را که خدا را از تو میگیرد.در عالم کثرت دچار تکثر گرایی نشوی امیدوارم عنقای تجرد خویش را کماکان پرواز کنی . یا ناقص الکمال یا کامل القصوریم ...
  • توسط:فرشته مهر
  • ثروت خانه در شادی زیبایی خانه در پاکیزگی شرافت خانه در دوستی سعادت خانه در خداپرستی و حرارت خانه در عشق استسلام محمل با یک هدیه (کمی لبخند)در انتظارتان است چشم به راهیم تا بیایید
  • توسط:محمدجواد
  • راستی سوالات ما هم بی جواب موندایادتون هست یا نهعلامه حسن زاده ...
  • توسط:محمدجواد
  • سلام حاج آقادیگه به ما سر نمی زنیچه شعر قشنگی حال کردمیه مطلب رو وب دارم دوست دارم نظر مشا رو هم بدونمحسینی باشیدیا حق
  • توسط:مستشارنظامی
  • سلام استاد/افتخار نمی دید تشریف بیارید انجمن موعود/پاینده باشید
  • توسط:فرشته مهر
  • سلام و بینهایت سپاس از حضورتون التماس دعا
  • توسط:بهزاد
  • سلام و خسته نباشید.به روز شده ایم .
    سلام بزرگوار خدا قوت از اینکه این کتابتون هم به چاپ رسید تا تشنگان عشق ولایت از این می خوشگوار در حد وسع و فهمشون لبی تر کنند ممنون آفرین بر کلک زر نگارتان که تشعشع نورش که الهام گرفته از نور ولایت است جلا بخش قلبهایمان است مرحباخوشحال میشم کلبه مارو منور بفرماییدمن الله توفیق
  • توسط:روح تشنه
  • سلام .........با قلمی بنام بلبل به روز شدم ........اگر دوست داشتی بیا .............یاحق
    سلاماز نظر خوب شما در وبلاگ خودم متشکرم.آثار بسیار قشنگی دارید.امیدوارم موفق باشید.
  • توسط:فرشته مهر
  • بگو :او خدای من است جز آن خدایی نیست من بر او توکل کرده ام و روی امیدم همه به سوی اوست رعد _ 30سلام محمل با متن کوتاه یک پرسش و پاسخ ونیز یک مسابقه به روزه حتما تشریف بیاورید
  • توسط:سید محمد امین جعفری
  • حاج رضای عزیز سلام خیلی خیلی دوست داریم و دوست داریم برای شب های شعر عاشورا ما را در این اعتکاف ادبی یاری دهی حتما سعی کن برنامه ات را ردیف کنی تا ردیف های عاشورایی مراسم مان ردیف شود. یا حسین
    سلام علیکم
    غزل نویس ... .این هم انگیزه یی که تو برانگیختی ... .
  • توسط:گلچین شعر
  • سلام / ممنون بخاطر پیام محبت آمیزت / از نوشته زیبایت لذت بردم / به روزم و در انتظار
    سلام علیکمخسته نباشیدقالب جدیدتون خیلی قشنگه مبارک باشه
  • توسط:امید مهدی نژاد
  • به نام خداسلاماشعار جالبهآیا سروده های خودتونه؟؟؟؟؟می گه آیا سروده های خودتونه؟چی بهش می گین؟ یه چیزی بین صبح شبنم و خانم غزل...ما هم یک چیزکی گفتیماگه وقت کردین ببینینما که رویمان نمی شود به شما زنگ بزنیممواقعی هم که پررویی می کنیم و می زنیم شما برنمی دارید!
  • توسط:بهزاد
  • آقا سلام! قالب جدید مبارک .با توجه به فرمایشات حضرتعالی راجع به خیال در ادامه کار مردد شده ام .به ما هم سری بزنید.سبز پوش
  • توسط:بنیامین دیلم کتولی
  • سلام آقا رضا ....خواندم مجدد.....زیبا بود...منم به روزم...یا علی
  • توسط:موسوی
  • ... نفس ناطقه انسانی نیز مرزوق رزق باطنی است و هرگز در حدّ خاص مقید نمی شود بلکه موجودی بی انتهاست و به واسطه گرفتن روزی بالاتر می رود و آماده گیرایی بیشتر می شود و بعد از گرفتن دیگران خود به خود از او انتفاع می برند .
  • توسط:فرشته مهر
  • * کیست مرا یاری کند ************************************....هدف من از این سفر امر به معروف و نهی از منکر و خواسته ام از این حرکت، اصلاح مفاسد امت و احیای سنت و قانون جدم، رسول خدا(ص) و راه و رسم پدرم، علی بن ابی طالب(ع) است. است. پس هر کس این حقیقت را از من بپذیرد راه خدا را پذیرفته است و هر کس رد کند( و از من پیروی نکند) من با صبر و استقامت( راه خود را) در پیش خواهم گرفت .... برادر! این است وصیت من به تو و توفیق از طرف خداست، بر او توکل می کنم و برگشتم به سوی اوست.(بخشهایی از وصیتنامه امام حسین (ع) )www.salamnews.ir
  • توسط:گلچین شعر
  • سلام .بسیار سپاسگزارم که آمدید . به روزم و در انتظار گامهای سبزت .از خواندن نوشته ی زیبایت لذت بردم
  • توسط:بهزاد
  • سلام وقت بخیر . شرمنده از اینکه باز منم . انتظار نداشتم اینقدر زود پاسخ دهید . شرمنده ام . این کارتان من را به وجد آورد تا دوباره سبز پوش را به روز کنم . هرگاه فرصت داشتید تشریف بیاورید تا از نظرتان بهره مند شویم. کرم نما و قدم نه که خانه ,خانه ی توست
  • توسط:شیرین
  • سلام دوست خوبم ..شرمنده ام که دیر بهتون سر زدم ..چون پدربزرگم فوت کرده بود در هر حال آپ کردم خوشحال می شم نظرت رو راجب به جمله ای که نوشتم بدونم ...
  • توسط:بهزاد
  • آقا سلام .سبز پوش به روز شده .خوشحال می شوم بنده نوازی کنید .
  • توسط:فرشته مهر
  • سلام بزرگوار محمل به روز شد
  • توسط:روح تشنه
  • گرفتم ذکری از استاد عشقم چو زینب ذکر من جانم حسین است صدایش گر کنم با صوت محزون نوای قلب سوزانم حسین است بجز هیئت سر و سامان ندارم وطن اینجاست سامانم حسین است فرارسیدن ایام سوگواری سالار شهیدان اباعبدالاه الحسین بر تمامی عاشقان آن حضرت تسلیت باد ......یاحق
  • توسط:بنده خدا
  • حدیث عشق تو دیوانه کرده عالم رابه خون نشانده دل دودمان آدم را
  • توسط:زائر روسیاه حرم
  • سلام. أعظم الله اجورنا و اجورکم... ممنون از بابت این که در مورد چاپ کتاب خبر دادید. فقط ای کاش نام و شماره تلفن انتشارات را هم می دادید. آخر ما اینجا در شیراز در قحطی به سر می بریم! من مشتاقانه منتظر خواندن کتابتان هستم. التماس دعا... یا ضامن آهو!!
  • توسط:مجنون
  • ×××فراخوان محرم×××عاشقان کم کم به شور و التهاب افتاده اندبهر احیای محرم در شتاب افتاده اندمجمر و اسپند و بیرق را فراهم کرده اندفکر چای روضه و قند و گلاب افتاده اندکودکان را در میان کوی و برزن دیده ای؟در بنای تکیه ها از خورد وخواب افتاده انداین فراخوان محرم مرزها را هم شکستارمنی ها در پی اجر و ثواب افتاده اندروضه خوان ها را مگر زینب خودش یاری کنداز بیان ماجرا در اضطراب افتاده اندمقدم هر ناشناسی را غنیمت بشمریدچون شماری در مسیر انتخاب افتاده اندمیزبان زهرا که باشد نان به هر کس می رسددانه ها کم کم به زیر آسیاب افتاده اند((دستاس را به من بده خانم چرا شما؟))دعامون کنید...
  • توسط:تنها
  • رسول خدا صلی الله علیه واله فرمودند : آگاه باشید که همانا حسین علیه السلام دری از درهای بهشت است ، کسی که با او دشمنی کند خداوند بوی بهشت را بر او حرام گرداند . (بحار الانوار ؛ ج 35 ،‌ص 405 )
  • توسط:گلچین شعر
  • سلامبه روزم وهمچنان منتظر شعر تازه ات
  • توسط:فرشته مهر
  • هر زمان که از جور ِ روزگارو رسوایی ِ میان ِ مردماندر گوشه ی تنهایی بر بینوایی ِ خود اشک می ریزم،و گوش ِ ناشنوای آسمان را با فریادهای بی حاصل ِ خویش می آزارم،و بر خود می نگرم و بر بخت ِ بد ِ خویش نفرین می فرستم،و آرزو می کنم که ای کاش چون آن دیگری بودم،که دلش از من امیدوارترو قامتش موزون ترو دوستانش بیشتر است.و ای کاش هنر ِ این یکو شکوه و شوکت ِ آن دیگری از آن ِ من بود،و در این اوصاف چنان خود را محروم می بینمکه حتی از آنچه بیشترین نصیب را برده امکمترین خرسندی احساس نمی کنم.اما در همین حال که خود را چنین خوار و حقیر می بینماز بخت ِ نیک، حالی به یاد ِ تو می افتم،و آنگاه روح ِ منهمچون چکاوک ِ سحر خیزبامدادان از خاک ِ تیره اوج گرفتهو بر دروازه ی بهشت سرود می خواندو با یاد ِ عشق ِ توچنان دولتی به من دست می دهدکه شأن ِ سلطانی به چشمم خوار می آیدو از سودای مقام ِ خود با پادشاهان، عار دارم."ویلیام شکسپیر"
  • توسط:بهزاد
  • آقا سلام !به ما هم سری بزنید .
  • توسط:بنده خدا
  • استاد میخواستم ازتون دعوت کنم برای سخنرانی برای بچه های دبیرستان فرهنگ منطقه 16 از طریق آقای بایرامی آیا میشود راستی شعر جدید برای حضرت امام حسین نمیگذارید یاع علیوفتی طبیعت فارغ از قال و مقالم بودبال ملائک در عزایت دستمالم بودپیش از شروع اشک عالَم گریه می کردمیادم نمی آید دقیقأ چند سالم بود
  • توسط:مهدی بابایی
  • استاد گرانقدر من مهدی بابایی هستم حتماً به من زنگ بزنید
  • توسط:گلچین شعر
  • سلامسپاسگزارم که سرزدیدممنون از پیام محبتتونبه روزمراستی چرا اینقدر کم کارید؟
  • توسط:شایسته
  • سلام .من اصلا اشناهای قدیمی و فراموش نکردم همین چند روز پیش برای کارهای چاپ کتاب کرج بودم اونجا به اقای نوازنی گفتم که خیلی به شما سلام برسونند حالتونم خیلی ازشون پرسیدم .
  • توسط:فرشته مهر
  • در درون خویش زمستانی مساز و خود را از سوز سرما و بی برگی آن منالان... درخزان عمر هم بگذار وجود تو سرشت بهاران داشته باشد ...درخت طبیعت جوانه بزند و نسیم ذوقت خوشه های آرزو را به جنبش درآورد ...دنیای بیرون تصویری از درون تست ...بگذار در دنیای تو همیشه بهار باشدسلام محمل شکسته به روزه و مشتاق و منتظر حضور شماضمنابدون اجازه اما با افتخار وبلاگ شما رو به پیوندامون افزودیمموفق باشید و خدانگهدارتون
  • توسط:اکبر
  • با سلام و عرض ادب و اجازه از محضرتان دو غزل از اشعارتان را در وبلاگ گذاشتم
  • توسط:محسن
  • آقای جعفری تشریف نیاوردید این شعر رو بخونید من منتظرتون میمونم این همه شما اشک مردم رو در میارید یه بارم ما اشک شما رو در بیاریم مگه چی میشه؟خواب دیدم مرده ام**خواب دیدم خسته و افسرده امروی من خروارها از خاک بود**وای قبر من چه وحشتناک بودتا میان گور رفتم دل گرفت**قبر کن سنگ لحد را گل گرفت
  • توسط:عبدالزهرا
  • همیشه تو تموم لحظه هام ....قدم کفش بدستم قبسی میخواهد........قبس رو دیدم ولی پای رفتم لنگ شد........ورسیدنم را محال میدانم...قله مقام محمود یست که در زیارت عاشورا میخوانم......استاد شما کمکم میکنید....منتظرم به ما سر بزنید خوشحال میشیم...هر چند که اینکار از......کمتر آید...یاعلی
  • توسط:بهاری
  • با عرض سلام و ادب بی نهایت از اشعار زیبایتان در رثای ماه بنی هاشم ممنونم اتش زدی به جانم ای اتش گرفته در اتش دوست منتظر بنده نوازی هستم التماس دعا
  • توسط:محسن
  • با این شعر بروزم تشریف بیاریدخواب دیدم مرده ام**خواب دیدم خسته و افسرده امروی من خروارها از خاک بود**وای قبر من چه وحشتناک بودتا میان گور رفتم دل گرفت**قبر کن سنگ لحد را گل گرفت
  • توسط:مهدی بابایی
  • استاد گرانقدر من از بچه های مسجد انصار الحسین هستم و شعرهای شمارا حس می کنم به من زنگ بزنید باتشکر مهدی بابایی
  • توسط:بنده خدا
  • داغ های همه ی تاریخ را ما به یکباره دیدیم،چرا که ما امت آخرالزمانیم و خمینی،این ماه بنی هاشم،میراث دار همه ی صاحبان عهد بود در شب یلدای تاریخ،در عصر ادبار عقل و فلک زدگی بشر، در زمانه ی غربت حق ،در عصری که دیگر هیچ پیامبری مبعوث نمی شد و هیچ منذری نمی آمد، خمینی میراث دار همه ی انبیا و اسباط ایشان بود و داغ او بردل ما،داغ همه ی اعصار؛داغی بی تسلیپیشششششششش ما بیا
  • توسط:مجنون
  • سلام...از اونجایی که می شناسمتونمی دونم اگه بگم دعا کنید دعا می کنید....هماکنون نیازمند دعای خیر شما هستیم....
  • توسط:محمد صمیمی
  • دم شما گرم,
  • توسط:آشنا
  • سلام آقا رضا حال شما خوبه برا ما هم دعا کنید و دعا کنید امسال محرم پیش ارباب رو سفید باشیم یا علی
  • توسط:موسوی
  • الهی ! عذر ما بپذیر و بر عیبهای ما مگیر الهی ! همه عمر خود بر باد کردیم و بر تن خود بیداد کردیم و شیطان لعین را شاد کردیم ، بود و نبود ما یکسان ، از غم ما را به شادی رسانالهی ! ترسانم از بدی خود ، بیامرز مرا به خوبی خود
  • توسط:محسن
  • ۹ روز مانده به محرم..........حدیث عشق تو دیوانه کرده عالم رابه خون نشانده دل دودمان آدم رابا این شعربروزم تشریف بیارید
  • توسط:بنده خدا
  • استاد جعفری گفته ام هزار بار میگویم که من با شعرهای شما با دنیا سر مکنم این شعرها از کدام دل سرچشمه میگیرد که نوکران را مست میکند نفستون استاد حق من غلامت را غلامم یا علی به کلبه ما هم سری بزنید مستفیض می شویم
  • توسط:اکبر
  • با سلام عید سعید غدیر خم بر تمام عاشقان و محبین حضرت تهنیت...با مطلبی بسیار جالب بروزم یک عیدی بزرگ دارم برای شیعیان در زمان آیت الله العظمی بروجردی (ره) از بزرگان اهل سنت عربستان نامه ای به دست ایشان رسید مبنی بر گفتن به شهادت در اذان به ولایت امیر المومنین(علیه السلام) که چرا شیعیان بدعت گذاری کرده اند، ایشان هم نامه را به علامه شعرانی استاد معظم علامه حسن زاده آملی داده و فرمودند شما جواب دهید.ولایت علی بن ابیطالب حصنی فمن دخل حصنی امن من عذابی
  • توسط:فرشته مهر
  • سلام عید مبارکمحمل به روز شد و منتظر قدوم مبارک و قلم توانمند شما بزرگواریم
  • توسط:فرشته مهر
  • *حدیث قدسی:"آنگاه که خداوند بنده ای را دوست داشته باشد او را مبتلا می سازد و با بلا مهر و عنایت خویش را به او نشان می دهد ....در این حال خداوند دو فرشته را بر بنده ی خود می گمارد و به آن دو فرمان می دهد پیکرش را بیمار سازید و معیشتش را سخت گردانید و میان او و خواسته هایش حجابی برکشید تا مرا فرا خواند که من نوای او را دوست دارم هر گاه این بنده به دعا برخیزد خداوند می گوید :پاداش آن چه را که از من می خواهد برایش یادداشت کنید و بر آن بیفزایید تا آن گاه که نزد من باز آید ..و آنچه نزد من است برای او بهتر است ....."
  • توسط:نبض زندگی
  • سلام دوست من ممنون امدی خوشحال می شوم باز هم بیاییدوست تنها ی تو نبض زندگی!!!!!!!@@@@@@@@##########$$$$$$$$$%%%%%%%%^^^^^^میان دایره ی حیرت که هر چه می بینمبه هر رگم همه چون نشتریست از نفرت و گرد سفره ی ظلمت به سور گند حقارت حضور این همه مردار خوار اشارتیست مرا و دعوتی به سر سفره ی تعلق و تن چو نیمه جان خست بپرسم کی ؟کجاست آنکه بگوید من چو با دلم صدا بزنم دوست بگویدم که : منم من لب گشوده ی هر زخم پیر پرسش را شفای دست جوابی همیشگی باشد به مرهمی که همه اوست کجاست آن یگانه ی نایاب عزیز گمشده در چاه جاه ظلمت خواب جواهری که در این گنداب فتاده است و نیفتاده از اوج گوهر ناب خویشچنان تمامی ما در عمقکه روح و جسممان همه فرسود اگر چه مانده لیک نیالود کجاست آنکه نفس هایشمرا جواب نفس باشد خموشیش به هزاران هزار حسرت پاسخ خواب باشد و بس باشد کجاست آنکه اسارت او حضور حضرت آزادیست خراب و خورد اگر چون ماست لیک ذات آبادیست کجاست ؟کیست ؟
  • توسط:تنها
  • آگاه باشید ، هر کس علی علیه السلام را بشناسد و او را دوست داشته باشد خداوند ملک الموت را به سوی او فرستد همان طور که نزد پیامبران می فرستد ، و از او ترس و وحشت دیدن نکیر و منکر را برطرف کند ، و قبرش را روشن و به اندازه مسیر هفتاد سال وسعت دهد ، و با روی سفید وارد قیامت شود . سلام علیکمبروزم ، خوشحال میشم تشریف بیارید .ممنون از لطفتونالتماس دعا
  • توسط:گلچین شعر
  • سلاممعنویت و خلوص وبلاگت حال خوشی را در من ایجاد میکنهبرات آرزوی موفقیت بیشتر میکنمشعرهات قابل تقدیرهالتماس دعا
  • توسط:احمد فرهانی
  • باسمه تعالیسلام آقا از یک شعر که در روزنامه کیهان چهاردهم دی چاپ شده بود خوشم آمد شما هم ببیند التماس دعاسبو سبو می، فدای چشمتپیاله از پی، فدای چشمتهمه بخارا، همه سمرقندتمامی ری، فدای چشمتقصیده لطفی، اگر نداردغزل پیاپی، فدای چشمتهزار دفتر، هزار دیواندو مثنوی نی، فدای چشمتدو تیسفون و، دو تخت جمشیدامارت کی، فدای چشمترمه رمه دشت، شبان شبان عشقنوای هی هی، فدای چشمتبه پای بسته، همه جهان رااگر کنم طی، فدای چشمتشکسته حالم، مپرس از منچقدر تا کی، فدای چشمتاگر من من، جسارتی کردببخش بر وی، فدای چشمتپرویز بیگی حبیب آبادی
  • توسط:فرشته مهر
  • سلام ...اومدم ببینم آپ کردین یا نه ...راستی این نام وبلاگتون برام قدری مفهومش گنگه ..اگه ممکنه بگید چرا این اسمو انتخاب کردید ...تشکر و ببخشید که خیلی کنجکاو و فضولم موفق باشید و در پناه خدا
  • توسط:میر علی
  • سلام شیخ رضا جعفری عزیزدنبال شما بودیم روی زمیندر مجازی ترین مجاز پیداتون کردیمعلی ای حال خوشحالیم خواننده بلاگتون شدیمیا محمد و یا علی
  • توسط:میلاد عرفان پور
  • سلامپارسال دوست امسال آشنا؟!حالا من سرم گرمِ درس و امتحانه شماچرا سایه تون سنگینه؟شدیدا التماس دعا دارمراستی زیارت قبول(کجا؟بیخبر؟مارا دعا کردید)ارادتمندمیاحسین
  • توسط:نبض زندگی
  • سلام وبلاگ زیبایی داری به منهم سر بزن*********************%%%%%%%%%%%%%%%%%$$$$$$$$$ای خدا من به کسی کاری ندارم ولی زخم از همه خوردن شده کارماز غریب و کسی که وصله ی جونه پشت پا خوردن و مردن شده کارمکاشکی هشیاری نصیبم نمی شدباعث رنج و فریبم نمی شدبعضی ها قید همه چیز رو زذنبعضی ها اسیر اقبال بدنداون بالا نشستی گوش کن ای خدا چه عذابیه به دنیا اومدینهر کجا پا می ذارم هر جا که می رمپیش چشمام می بینم حلقه ی داریای خدا من خودمم هیچ نمی دونمچرا هر گل پیش چشمام میشه خاریمرگ تدریجی شده هستی برامنقش خنده دیگه مرده رو لبامای خدا هر کسی از رها می رسهمی کنه چاه ذو رنگی پیش پام....می کنه چاه دو رنگی پیش پام...
  • توسط:بنده خدا
  • آاستاد جعفری دوستتون دارم راستی پیش ما هم بیایید استا
  • توسط:گلچین شعر
  • - گلچین شعر - را با منتخبی از بهترین وبلاگهای عاشقانه گشوده ام منتظر گامهای سبز و مهربانت هستم لینک وبلاگ تو نیز در گلچین شعر هست و از این بابت خوشحالم لطفا لینکم را بگذار در وبلاگ زیبایت
  • توسط:امید مهدی نژاد
  • سلامچشم ما روشن.آمدیم... که نه... زنگ زدیم نبودید. پیغام هم گذاشتیم البته. ولی فکر کنم خورد به دیواری.شعر هم گفتیم. فکر کنم برای شما خونده باشمش البته:هلا عقابِ افق­پیما! مدارِ همهمه را بشکنکه خسته­اند کبوترها از این دوایرِ تکراری...
  • توسط:موسوی
  • سلام علیکمخسته نباشیدبه روزم و منتظر حضور شما استاد گرامی التماس دعا یا حق
  • توسط:صادق
  • سلام عرض شد...استادید...استاد...یا حق !
  • توسط:بنده خدا
  • دوستتون دارم حاج آقا پیش ما بیا من غلامت را غلامم یا علی
  • توسط:عباس احمدی
  • سلام حاجی. شعر هایتان را از غزل مرثیه که از آقای شرافت گرفتم می خوانم. به روز هستم سری بزنید و رهنمایی ام کنید.
  • توسط:علی
  • چشم هایش سرآغاز نورند...مثل خورشید پشت دماوند ... .
  • توسط:وحید قاسمی
  • حاج آقا با سلاماز غزل زیبایتان مثل همیشه لذت بردم خدا توفیقتان بدهدبنده حقیر هم سه ماه پیش باهمین وزن و قافیه غزلی گفتم که تقدیمتان می نمایم(البته با پوزش بسیار از جناب عالی)ای کشتی نجات زمان کشتیم شکست - افتاده ام به ورطه گرداب خود پرستدر زیر تا زیانه رگبار و صاعقه - پشتم خمید و رشته امید من گسستدستم بگیر و ساحل امنی ببر مرا - می ترسم از تلاطم این موج های مستدر عرشه سفینه ات ای نوح کربلا - جایی برای آدم کشتی شکسته هست؟هر کس که دید حال پریشان وزار من - تنها نهاد دست تاسف به روی دستسوگند برخدا که تو دریا دلی حسین - باید فقط به لطف تو چشم امید بستاز لطف چشم های تو کشتی قلب من - در ساحل عزای رقیه به گل نشست
  • توسط:وحید قاسمی
  • حاج آقا با سلاماز غزل زیبایتان مثل همیشه لذت بردم خدا توفیقتان بدهدبنده حقیر هم سه ماه پیش باهمین وزن و قافیه غزلی گفتم که تقدیمتان می نمایم(البته با پوزش بسیار از جناب عالی)ای کشتی نجات زمان کشتیم شکست افتاده ام به ورطه گرداب خود پرستدر زیر تا زیانه رگبار و صاعقه پشتم خمید و رشته امید من گسستدستم بگیر و ساحل امنی ببر مرا می ترسم از تلاطم این موج های مستدر عرشه سفینه ات ای نوح کربلا جایی برای آدم کشتی شکسته هست؟هر کس که دید حال پریشان وزار من تنها نهاد دست تاسف به روی دستسوگند برخدا که تو دریا دلی حسین باید فقط به لطف تو چشم امید بستاز لطف چشم های تو کشتی قلب من در ساحل عزای رقیه به گل نشست
  • توسط:بنده خدا
  • آاستاد جعفری دوستتون دارم راستی پیش ما هم بیایید استاد بر نیزه تکیه داده تنها تر از همیشه
  • توسط:فرشته مهر
  • ندای نی : خداوندامی بینی که بالهایم شکسته و به زمین زنجیرم اما دست التماسم به سوی تو بلند است و اشک نیازم برای تو جاری است از زنجیر هر تعلق آزادم کن و مرا به خودت برسان...دیگر تاب و توانی نمانده به فریاد فرشته فرود آمده ات برس......سلام ...وبلاگ محمل با موضوع خلاصه روشهای تربیتی ادیان و مکاتب دنیا وبهترین شیوه تربیت به روزه و منتظر قدوم مبارک و نقد و نظر و قلم شما دوست عزیز
  • توسط:هیچکس
  • طیب الله .آقا زیارت قبول .میل مرا جواب ندادید؟!خوشحال می شوم نظر بدهید.
  • توسط:ریحانه
  • به نام خداسلاماشعار جالبهآیا سروده های خودتونه؟؟؟؟؟
  • توسط:زائر روسیاه حرم
  • سلام. خدا را شکر بعد از یک مدتی که سر زدم دیدم به روزید! مثل همیشه عالی! یک جوری خبرمان کنید وقتی به روز می کنید هم بد نیست... التماس دعا... یا ضامن آهو!
  • توسط:تنها
  • الهی ! دیده ای که دشمن بین است فگار شود و چشمی که دوست بینست یکی در هزار شود .سلام علیکم خسته نباشید ، این شعر تون هم خیلی زیبا بود مثل همیشه عالی بود چیزی نمیشه در موردش گفت دستتون درد نکنه ، خدا خیرتون بدهاگه وقت کردین ی سر هم به فقرا بزنید ، خوشحالمون میکنید .موفق و پیروز باشید .
  • توسط:بنده خدا
  • دوستتون دارم یا علی
  • توسط:بنده خدا
  • استاد من اول شدم افتخار دارم استاد جعفری گفته ام هزار بار میگویم که من با شعرهای شما با دنیا سر مکنم این شعرها از کدام دل سرچشمه میگیرد که نوکران را مست میکند نفستون استاد حق من غلامت را غلامم یا علی به کلبه ما هم سری بزنید مستفیض می شویم
  • توسط:اکبر
  • با سلامعالی بود مثل همیشه دستتان درد نکندامیدوارم زیارت کف العباس آقا نصیبتان شود

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی