سواد آینه

پیوندها

شبنم شکار

سه شنبه, ۱ اسفند ۱۳۸۵، ۰۷:۲۴ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

خورشید با صلابت شبنم شکار را

خواهش کنید تا کثرات غبار را...

 

...در وحدت تشعشع خود مضمحل کند

یعنی جلا دهد جلوات شرار را

 

این چشمهای باکره ام مریمی نشد

مردی نبود عاطفه ی تازه کار را...

 

گریه ببار یکسره تا شستشو دهم

با آب گرم ، سردی سنگ مزار را

 

این چشمها سئوال دو مجهولی منند

حل کن در آب ، مسئله ی جویبار را

 

بر بغضهای وحشی من راه را مبند

این اسبهای هی شده ی بی مهار را

 

ما بی چراغ گریه به ظلمت نشسته ایم

روشن کن این ستاره ی دنباله دار را

 

ما سوختیم و دود به چشم کسی نرفت

یک آفرین نگفت دل خوش عیار را

 

کو دستمال گریه که من منفجر شدم؟

این کوه پس کجا ببرد آبشار را؟

یاعلی

  • رضا جعفری

نظرات  (۱۱۰)

  • توسط:مهدی کمال پور
  • سلام عالییه مثل همیشه
  • توسط:روح تشنه
  • سلام عالییه مثل همیشه
  • توسط:سید حسن
  • سلام علیکم استاد به ما هم سر بزنید منتظریم خدانگهدار
  • توسط:نازی معروفی
  • سلام دوست منبا قسمت دوم از شعر در اندیشه ی پست مدرن آپ شدممنتظر شما هستم
    سلام .. خیلی زیبا بود و عالی .. موفق باشید و سربلند .. همیشه سبز و جاری به من هم سری بزن خوشحال می شم ... به امید دیدار یا علی
  • توسط:رنگ جوانی
  • رنگها در رنگها دویده، از رنگین کمان بهاری تو سوم شهریور روز ملی جوان «میلاد حضرت علی اکبر(ع)» هستبرای هم تو وبلاگامون تبریک بنویسیم . خودمونو تحویل بگیریم! بالاخره یه روزم مال جووناسچند تا والپیپر برای روز جوانارسال کارت تبریکآهنگ جوان از امیر حسین مدرس که برای روز جوان خونده و....اگه تبادل لینک می کنی بگوhttp://rangejavani.parsblogger.com
  • توسط:هجران
  • سلام دوست خوبمبا یک غزل تازه غزلکده ی هجران رو تزئین کردم خوشحال می شم بیای و با حضورت صفا بخش دلم باشی .لطفاگل نظر یادتون نره!همیشه موفق باشی هجران
  • توسط:تا جمعه ی ظهور
  • امام محمد باقر علیه السلام: «کسی که با معرفت امامش بمیرد، مانند کسی است که با حضرت قائم علیه السلام در خیمه اش بوده باشد.» با مطلبی در مورد فضیلت مهدی شناسی بروزم.خوشحال میشم سر بزنید.
  • توسط:هجران
  • سلام دوست عزیزوبلاگ بسیار زیبایی دارید درست مثل احساسات زیبایتان و پر محتوا...خوشحال میشم اگه یه سری هم به من بزنی و در رابطه با غزلهام نظر بدی...اگه دوست داشتی تا دوستانت هم غزل هجران رو بخونن منو لینک کن و خبر بده تا من هم شما رو لینک کنم.همیشه موفق باشی هجران
  • توسط:به نام لیلی (اخوی اخوان)
  • سلامکربلایی ...خاک دل سیاه مامی بوسدقدمهای سرخ زائران لیلی را...در کلبه ی ...رونق اگر نیست ...بسم اللهیا لیلی
  • توسط:حسین جلال پور
  • سلام"من حرف می زنم"این شعرهای دور نوشتن نداشتند؟من می نویسم از تو که دور از صدای من...منتظرم باسپاس
  • توسط:احمد بابایی
  • سلامحجکم مقبول!یازهرا
    دوباره شیعه و درد و مصیبت ... دوباره حرمت زهرا شکستهدوباره شعله های بی مروت .... حریم خانه مولا شکستهامام عصر را گریان نمودند .... دوباره معجری آتش گرفتهدوباره بسته مانده دست حیدر ... گل پیغمبری آتش گرفتهدوباره کربلایی گشت ویران .... دوباره رنگ معجرها پریده
  • توسط:تبعیدی
  • کو دستمال گریه که من منفجر شدم
    با عرض معذرت نظر بالا مربوط به وب شما نبود اشتباه شده اما با اجازه شما یکی از بهترین اشعارتان را در وبلاگ معرفت نفس قرار داده ام .التماس دعا
    با سلامممنون از پست خوبتیا علی بروزم
  • توسط:محمد نجاری
  • سلام جناب آقای سواد آینهشعر جالبی بود... من الان شیرازم ؛ حتما هم در شاهچراغ به جای شما زیارت می رویم و هم سر مزار حضرت حافظ یاد شما هستیم (البته بدون توجه به محیط اطراف!)فکر می کنم تا مهر ماه اینجا پام گیر باشه ... به هر حال یه جوری می گذرونیم ... شما هم ما رو از دعای خیرتان فراموش نکنید (یادتان نرود!) به امید دیدار
    سلامسروده شما خیلی زیبا بودموفق باشید
  • توسط:دست به قلم
  • سلام علیکم حاج اقا خواستم تقاضا کنم به این وبلاگ بنده هم توجه ای بکنید و در مورد شعر های سادات علوی صحبتی داشتم خدمت شما اگر قابل دونستیت ایدی یا ادرسی بفرمایین تا به ایشون کمکی در سرودن شعر هایشون بکنید ممنونم من الله توفیقhttp://whiterose.parsiblog.com/
  • توسط:آدم بزرگ
  • حاج رضا سلامما منتظریمبرای خانم غزل جدید نداری(البته میدونم غزل انشائ نیست که هر وقت خواستی بیاد)غربت بی پایان فاطمیه باز اومدهاین غم وغربت تا ابد جاریست ......... تسلیت
  • توسط:مرکز فرهنگی شهید آوینی
  • بیرق ما چادر خاکی توست افتخار شیعه بی باکی توستمیگم آقا رضا به ما نکنه سر بزنی هایا حق التماس دعا
    دوست عزیزم سلاممطالب وبلاگتون جالبه موفق باشیدمنتظر قدوم سبزتان هستم
    کتاب فص فاطمیه در 19 فصل شرح شده است. عدد 19 هماهنگ با حروف بسم الله الرحمن الرحیم. خمسه (پنج تن آل عبا). وجود، واحد و ایجاد است. حضرت فاطمه زینب خمسه طیبه است (محمد، علی، فاطمه، حسن و حسین علیهم السلام) است. و زینب عصمت است و جامع 5 تن به تعداد حرف بسم الله الرحمن الرحیم پس فاطمه جامع بسم الله الرحمن الرحیم است و اینکه ایجاد هم به تعداد حرف بسم الله الرحمن الرحیم و خمسه طیبه است پس فاطمه زینت ایجاد است. وجود هم به تعداد 19 حرف بسم الله الرحمن الرحیم و خمسه طیبه و ایجاد است. پس فاطمه زینت وجود است. واحد هم به تعداد حروف بسم الله و خمسه طیبه و ایجاد و وجود است پس فاطهم زینت ایجاد است. بسم الله الرحمن الرحیم. خمسه طیبه. ایجاد. وجود. واحد به اوزان حق می باشند و همه به یک روح برمی گردند و آن روح عدد 19 است.
    … فاطمه ام المؤمنین است، تنزل الملائکه و الروح فیها، و ملائکه مؤمنانی هستند که مالک یعنی دارنده علم آل محمد صلی الله علیه و آله هستند و الروح، روح القدس است و آن فاطمه است.
    با سلام و عرض ادب والله خیلی دلمان برایتان تنگ شده اما متأسفانه ...خیلی دوست دارم نظر گرانبهایتان را راجع به پست جدیدم بفرمائید .ممنون
  • توسط:انجمن آئینی موعود کرج
  • سلام . وبلاگ انجمن به روز شد ولی شما هنوز ...
  • توسط:پیک گردان/مائده ایرانی
  • خواستم با یه بیت غزل جواب بدم که نتونستم ...شعرتونو خوندم کف کردم...دست مریزاد...همین...یاحق...و دشمن پشت دیوارهای شهر ست...این المستشهدون؟
  • توسط:فرشته مهر
  • .•*..*•. . به نام حضرت دوست که هر چه دارم از اوست . .•*..*•. اگر بتوانم از شکستن یک دل جلوگیری کنم ...زندگیم بیهوده نخواهد بود !اگر بتوانم یک زندگی را از درد تهی سازم و یا رنجی را فرو نشانم اگر بتوانم پرنده مجروحی را کمک کنم تا دوباره به لانه خویش باز گردد زندگیم بیهوده نخواهد بود ...سلام : محمل محقر ما با موضوع " Anaesia : دارویی برای همه دردها ! به روزه و چشم به راه شما
  • توسط:مرد تنها
  • سلامقشنگ بود خیلی قشنگفقط اومدم یه آفرین به دل عیارت بگمراستی تو می دونی چرا ما از امام زمان دوریم؟؟؟؟؟؟
  • توسط:فریاد خون
  • سلام باز هم با غزلیمنتظرم
  • توسط:دوستدار شما
  • سلام و عرض ادبهر چند شعر هایتان برای من سنگین است ولی از خواندنش لذت میبرم و منتظر شعر های دیگرتان هستم.مشتاق دیدار .یاعلی(علیه السلام)
  • توسط:امید مهدی نژاد
  • تهرانی ها نخوانند ترجیحا...
    سلامما هم لذت بردیمهم استفاده کردیمالتماس دعا - یا حق
  • توسط:مهدی معماریان
  • سلام دوست عزیز بدینوسیله اعلام موجودیت می نمایم.منتظر شما هم هستم یا علی
  • توسط:دبیرخانه جشنواره ملی رسانه های دیجیتال
  • انتخاب وب سایت ها و وبلاگ های برگزیده در زمینه شعر یکی از بخشهای جشنواره ملی رسانه های دیجیتال در حوزه اینترنت است.آخرین فرصت ثبت نام در جشنواره بیستم اردیبهشت ماه است.به برگزیدگان جشنواره علاوه بر تندیس و لوح جوایز نفیسی اعطا خواهد شد.ثبت نام از طریق سایت جشنواره به نشانی www.dmf.ir امکان پذیر است.منتظر حضور شما هستیم.
  • توسط:چهرهء باران
  • سلام با یه غزل از خودم بروزم (شب بود و گرد غم به رخ ماه مانده بود ... )منتظر نقد شما هستمیا علی
  • توسط:یکی از قبلیها
  • قصدم مداهنه و اینها نبود. با شکسته نفسی شما هم چیزی عوض نمیشه. حرف دل بود و بس. و اعتقاد دارم بهش.
    در روایت آمده : روزی امام صادق علیه السلام با اصحاب خود در بیابانی از کنار حیوان مرده ای می گذشتند . یکی از اصحاب تا بوی بد به مشامش رسید جلوی بینی خود را گرفت و گفت : چه بوی بدی اینجا را گرفته ، این حیوان چه بدبو است . آقا فرمود : ببین چه دندان سفید و زیبایی دارد . خوب وقتی قرار است ذهن دائماً در کار باشد چرا آن را در جهت کمال خود به کار نگیریم ؟! با سلام . بروزم خوشحال میشم تشریف بیارید .
  • توسط:شیعه علی (خادم بی بی)
  • …*** فراق !!! … ****یا صاحب الزمان!*از فراقت به جوانی همگی پیر شدیمبی تو از وادی دنیا همگی سیر شدیم ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,بی خود از حادثه ی عشق تو دیوانه و مست عاشق کوی تو گشتیم و زمین گیر شدیمبا مطلبی با عنوان«دعای عظیم الشّأن صَنَمَی قریش»به روز شدمهر نظر شما چراغ راه ما و لعنتی بر خلفای غاصب علی الخصوص عمر لعنة الله علیه است.
  • توسط:امید مهدی نژاد
  • سلامامروز برای بار دوم این شعر را خواندم و اینبار با صدای بلند و برای دوستان و خودم. و تازه فهمیدم قضیه چیه. یعنی فکر میکنم که فهمیدم. دست ما رو هم بگیرید یا لااقل بهمون بگید اون بالامالاها چه خبره. بخدا پوسیدیم این پایین.
  • توسط:فرشته مهر
  • به نام حضرت دوست که هر چه دارم از اوست *************************************زندگــــی یعنی نشاندن لبخند بر لب دلشکستـــــــه ای زندگــــی یعنـــی ستــــــــــــردن اشگ از گونه ای زندگــی یعنـــــی برداشتــــــــــن بار غم از شانه ای زندگی یعنی شکفتن درسرزمین قلبها ، همچون گلی زنـــدگی یعنی محبــــــت ، مهربـــــــــانی زنــدگی یعنی صــداقت ، سادگـی و همدلی******************************سلام برادر گرامی : محمل با " لطایفی از عبید " به روز شده
  • توسط:مرکز فرهنگی شهید آوینی
  • با سلام و تحیت در مدینه معظمه و مکه مکرمه دعاگوی شما بودمحاجی یه سری حرفی یا حق التماس دعا
    سلامخسته نباشید و ایشالله که موفق باشیدمنم به روز کردم، خوشحال میشم قدم رنجه کنید و به ما هم سر بزنید.التماس دعایاالله
    اَللهُمَّ الْعَنْ صَنَمَیْ قُرَیْشٍ وَ جِبْتَیْها وَ طاغُوتَیْها وَ اِفْکَیْها وَ اِبْنَتَیْهِما اَلَّذَیْنِ خَالَفَا اَمْرَکَ وَ اَنْکَرَا وَحْیَکَ وَ جَحَدَا اِنْعَامَکَ وَ عَصَیا رَسُولَکَ وَ قَلَّبا دینَکَ وَ حَرَّفا کِتابَکَ وَ عَطَّلَا أَحْکَامَکَ وَ أَبْطَلَا فَرَائِضَکَ وَ أَلْحَدَا فِی آیَاتِکبا مطلبی تحت عنوان اعترافات عم و ابوبکر لعنة الله علیهما به روز شدیمحتما بخوانید
  • توسط:محمد ( چهرهء باران)
  • سلامتگه شما به تازه کار ها هم سر میزنی منتظرم...حتما راهنمایی کنید
  • توسط:شیعه علی (خادم بی بی)
  • سلام دوست عزیزبا مطلبی با عنوانپاسخی دیگر به یکی دیگر از کاربرانبه روز شدم حتما ببینید
  • توسط:امید مهدی نژاد
  • میگم حالا ما رو تحویل نمیگیرین عیب ندارهوبلاگ خودتون رو دیگه چرا تحویل نمیگیرین؟دو ماهه داره خاک میخورهآخه این رسمشه؟
  • توسط:امید مهدی نژاد
  • سلامسال نو مبارکحلول ماه رجب مبارکمیلاد پیامبر اکرم (دیگه لازم نیست بگیم اعظم)مبارکخبر خوش هسته ای مبارکاگر ما رو هم یه کم تحویل بگیرید مبارکهمه چی مبارکمبارک
  • توسط:تقی دژاکام
  • خوش خبری ! بالاخره این حاشیه های بهاری ما هم تمام شد . حالا با خیال راحت می توانید نظر بدید. منتظرم .
    دلم گرفت... .
  • توسط:هاشم کرونی
  • سلام. با ادبیات 85 - یک اعتراض و معرفی چند لینک ادبی چشم به راهتانم...
    سلام جناب جعفریبه روزم.بهروز باشید.
  • توسط:فرشته مهر
  • به نام حضرت دوست سلام استاد بزرگوار: در پست جدید محمل پاسخ این سوالات رو میخونید: 1- خداوند چه کسانی را مثل خود ! قرار میدهد ؟! 2-خداوند از چه کسانی اطاعت می کند ؟!3- کلید استجابت دعا چیست ؟! چشم به راهیم تا بیایید ...
  • توسط:فریاد خون
  • سلام عزیز باغزلصدای خنده ابلیس بروزم
  • توسط:بیقرار ظهور
  • چقدر زیباست ؛ بیاییم تکالیفمان را مشخص کنیم و به آنها مقید باشیم .چقدر زیباست ؛ بیاییم با همدیگر مسابقه بگذاریم و بیشتر رنگ و بوی قرآنی بگیریم .چقدر زیباست ؛ بیاییم اخلاقمان را اصلاح کنیم . بیاییم رفتارمان را ، کلاممان را اصلاح کنیم .چقدر زیباست ؛ بیاییم جلوی آن شیطنت دشمن درون و برونمان را سد کنیم .چقدر زیباست ؛ بیاییم از آیات و احادیث استفاده بیشتری کنیم.چقدر زیباست ؛ بیاییم بسیار اصرار کنیم که خدایا ما را با دریای بیکران کتاب الله و عترتی آشناتر کن .چقدر زیباست ؛ بیاییم خود و جامعه را بسوی خیر العمل جلو ببریم .چقدر زیباست ؛ بیاییم تصویری دقیق و صحیح از ماجرای گذشته ، حال و آینده خود داشته باشیم .چقدر زیباست ؛ خدا امت مسلمان را از خواب غفلت بیدار فرماید .چقدر زیباست ؛ ماموم هرآنچه را امام او بخواهد انجام بدهد انجام می دهد .چقدر زیباست ؛ سفره ای پهن کنیم تا همه پاک طینتان استفاده کنند .چقدر زیباست ؛ آیه أَلا إِنَّ أَوْلِیاءَ اللَّهِ لا خَوْفٌ عَلَیهِمْ وَ لا هُمْ یحْزَنُونَ ،چقدر زیباست ؛ بیاییم با توجه به قرآن و حدیث فرهنگ خود را دوباره بررسی و اصلاح کنیم بازنویسی کنیم و از آن مواظبت کنیم .چقدر زیباست ؛ آیه وَ أَشْرَقَتِ الْأَرْضُ بِنُورِ رَبِّها و در رأس نورها ، نور امامت است .چقدر زیباست ؛ آیه وَ قُلْ جاءَ الْحَقُّ وَ زَهَقَ الْباطِلُ ان الْباطِلَ کانَ زَهُوقاً .چقدر زیباست ؛ بیاییم جامعه را به سوی حق سالاری سوق دهیم .چقدر زیباست ؛ بیاییم از دیگران سبقت بگیریم. فاسْتَبِقُوا الْخَیراتِ .چقدر زیباست ؛ بیاییم ایمان و تقوا را در جامعه زیاد کنیم .چقدر زیباست ؛ بیاییم اخلاق و رفتارمان را بیشتر مواظبت کنیم .چقدر زیباست ؛ ما بیاییم جامعه را بسوی مودّت بکشانیم ، ما در قبال جامعه مان حساس باشیم .چقدر زیباست ؛ ما بیاییم معیار معرفی کنیم .دوست گرامی : از پایگاه خوب شما بازدید شد ، مطالب شما زیبا و ماندگار است از محبت شما نسبت به پایگاه خودتان بیقرار ظهور سپاسگزاریم خرسند خواهیم شد در جمع دوستان و پیوندهای سبزتان باشیم التماس دعا
    ستاره ای بدرخشید و ماه مجلس شددل رمیده ما را رفیق و مونس شدنگار من که به مکتب نرفت و خط ننوشتبه غمزه مسئله آموز صد مدرس شدبه بوی او دل بیمار عاشقان چو صبافدای عارض نسرین و چشم نرگس شدبه صدر مصطبه ام می نشاند اکنون دوستگدای شهر نگه کن که میر مجلس شدخیال آب خضر بست و جام اسنکدربه جرعه نوشی سلطان ابوالفوارس شدطربسرای محبت کنون شود معمورکه طاق ابروی یار منش مهندس شدلب از ترشح می پاک کن برای خداکه خاطرم به هزاران گنه موسوس شدکرشمه تو شرابی به عاشقان پیمودکه علم بی خبر افتاد و عقل بی حس شدچو زر عزیر وجود است نظم من آریقبول دولتیان کیمیای این مس شدز راه میکده یاران عنان بگردانیدچرا که حافظ از این راه رفت و مفلس شد
    *(((بسم الله الرحمن الرحیم)))*با سلامو تبریک مجدد سال 86 اصلی ترین آیه در مورد غذا می گوید دقت کنید و بنگرید چه میخورید. یعنی با توجه به طبع که ارثی است و همیشگی و مزاج که با توجه به غذای خورده شده بوجود می آید غذای خود را انتخاب کنید تا همیشه بزرگترین ثروت که همان سلامتی است را از خداوند دریافت کنید.بدن انسان بدون غذا 45 روز بدون مشکل تحمل کرده و بعد از این مدت از خودش تغذیه می کند.با برنامه طب قرآنی و جزوه کامل ((((سلامتی استاد خدادادی)))) بروزم و منتظر حضور سبزتان (*****اللهم عجل لولیک الفرج*****)
    سلام.سال نو مبارک.کم پیدایین!موفق باشید.یا علی.
    سلامکجایین ؟؟؟ما هستیما ... !!!موفق باشینیا علی
    با سلامصدایی میشنوم صدایی از ته دلصدایم میکند از راه دور از درد انتظار میگوید وتنهایی وصف حضرت مهدیمیگوید کیست مرا یاری کند کیست که مرا بخوانداز عشق وتنهایی چه میدانیدبیایید قدر انتظار را بدانیم قدر با یاد او بودن را بدانیمشبهای تاریک میگذرد همه ی دلها شده اند تاریک به یاد اریم روزی که او خواهد امدشکوفه ها باز خواهند شدنور بر دلها حاکم خواهد شد بیایید امید انتظار را زنده کنیمهمه ی دنیا را بیدار کنیم تا بشنوند صدای او را که میگوید دعا کنید برای مناللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر و اجعلنا من خیر انصاره و اعوانه و شیعته و المستشهدین بین یدیه چهارده گل تقدیم به شما
  • توسط:شکر فروش
  • یا شیخ سخت منتظرتان هستم. من از اهالی زیبادشتم. شعر "در ساعتی شگفت" تاثیری بس شگرف در من نهاد. ممنونم از لطفتان. بسیار راقبم که زیارتتان کنم. این بار که خواستید به محله ما بیایید حتما مرا در جریان بگذلرید. بدرود
    با سلام و خسته نباشید خدمت دوستان خوبم.سایت جالبی دارین.موفق باشین.خوشحال می شوم که دعوت مرا بپذیرین و به وبلاگ ما هم سری بزنین. آخه تولدشه می خوام دوستایی چون شما عزیزانم را دعوت کنم.چون حضور شما عزیزان نمی زاره رقعه تنها باشه.منتظر یا علی شما هستیم.
  • توسط:مرد تنها
  • شب شعر عاشقان وبگرد زمان: 12 فروردین ساعت 10 تا 12 شب مکان : تو خرابه های قلب مرد تنها (www.jirjirack.blogfa.com)از همه شما خوش ذوقا و با احساسا دعوت میکنم یه شب مهمون خرابه های دل من باشین و با طبع لطیفتون قلب منو چراغونی کنین. لطفا بقیه دوستای خوش ذوق رو هم دعوت کنین .با تشکر "مرد تنها"
  • توسط:پیام سیستانی
  • درود بر جعفری عزیزآفرین بر تو . روان ، جاندار ، تازه و باطراوت می سرایی . دست مریزاد .من هم با غزلی تازه چشم براهم
  • توسط:سارا سهرابی(وندیداد)
  • درود ؛با دو سپید و نوشته هایی در مورد خودم به روزم و سخت منتظرت عزیزبی هیچ سخنی من بوی کفر می دادم که زاده شدم !
  • توسط:فرشته مهر
  • زندگــــی یعنـــی ستــــــــــــردن اشک از گونه ای زندگــی یعنـــــی برداشتــــــــــن بار غم از شانه ای زندگی یعنی شکفتن در سرزمین قلبــــــها ، همچـون گلی زنـــدگی یعنی محبــــــت ، مهربـــــــــانی زنــدگی یعنی صـــــــــداقت ،همدلی ....
    یه سلام شکوفه ای تقدیم به دوستان شکوفه ایم.سال نو مبارک.سایتتان واقعاْ عالیست. موفق باشید.شما دوستان عزیزم را دعوت می کنم به بازدید از وبلاگ رقعه.رقعه سومین سال تولد خود را با حضور دوستانی چون شما زینت می بخشد.منتظر یا علی شما هستیم.
    دااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااادسلامسال نو مبارکآرزوی بهترینها رو براتون دارم موفق باشینیا علی
    بسم الله الرحمن الرحیمبا سلام...............۩............۩๑๑۩........۩๑๑۩۩๑๑۩....۩๑๑۩۩๑๑۩۩๑๑۩۩๑๑۩۩๑๑۩۩๑๑۩۩๑๑۩۞۩..سال نو مبارک..۩۞۩๑๑۩۩๑๑۩۩๑๑۩۩๑๑۩....۩๑๑۩۩๑๑۩۩๑๑۩........۩๑๑۩۩๑๑۩............۩๑๑۩...............۩۞۞۞___________________________عیدتون مبارک. سال خوبی داشته باشید___________________________۞۞۞ اللهم عجل لولیک الفرج####
    شیشه عطر بهارلب دیوار شکست و هوا پر شد از بوی خدا همه جا آیت اوستدیدنش آسان استسخت آنست نبینی او را سال نو شما مبارک
    من دانشجوی کارشناسی ارشد روانشناسی در دانشگاه تربیت مدرس هستم و قصد دارم پایان نامه ام را درباره قصه زندگی آدمها کار کنم . خوشحال میشم با من در اجرای این پروژه همکاری کنید . فکر می کنم براتون جالبه از قصه زندگیتون سردر بیارید . برای من که فوق العاده بود . امیدوارم برای شما هم اینطور باشد . پس بسم الله ....
    ما سوختیم و دود به چشم کسی نرفتاین دود ز طوبیّ و آتش آن کوچه زار را
  • توسط:اخوی اخوان
  • سلام سواد آینهاز بزرگان جز بزرگی انتظار نیست واز کودکان جز کودکیخدایااز هیچ آیا انتظاری داری ؟و داستانیا لیلیبا لیلیاستیا لیلی
  • توسط:هاشم کرونی
  • سلام.../ بهار آمده اما/ هنوز در خانه ی همسایه است/.../ رسیده و نرسیده بهارتان پیروز/ ممنون که سر زدید/ منتظر دیدار دوباره تان هستم.
  • توسط:سوسن جعفری
  • سلام ....
  • توسط:سید حمید برقعی
  • سلام ...ما که از کار های شما همیشه لذت بردیم .خوشحال میشم نقدتون رو درباره شعرهام بشنوم ...قدم رنجه کنید...یا علی مدد
  • توسط:محمدجواد
  • سلامخیلی قشنگ بودیا حق
  • توسط:فریادخون
  • سلام باغزلضامن آهوبروزم
  • توسط:هو الحق
  • سلام.آشیخ آیا وبلاگ نفحه برای شماست.
  • توسط:تا ظهور
  • به منظور جمع آوری و ساماندهی وبلاگهای دینی و انقلابی از شما دوست عزیز دعوت میشود اگر مدیریت چنین وبلاگی را بر عهده دارید و یا از وبلاگهای دینی و انقلابی بهره مند هستید لینک مربوطه را ارسال فرمایید .لازم به ذکر است اینجانب در حال فراهم آوری بزرگترین لینک باکس سایتها و وبلاگهای اسلامی و انقلابی در سایت شخصی ( تاظهور) " www.tazohoor.ir "هستم . ان شا الله و با کمک شما عزیزان به این مهم نائل آیم .متشکرم
  • توسط:جلسات نقد شعر در حوزه هنری تهران
  • سلام با گزارشی از نقد شعر در حوزه هنری تهران شما را نیز در این جلسات دعوت می کنیم
  • توسط:مجید سعدآبادی
  • یکی به روز شد
  • توسط:محمد رازقی
  • سلامآبگینه را می نویسممنتظر راهنمایی هایتان هستمhttp://aabgine.blogfa.com
    ما سوختیم و دود به چشم کسی نرفت/عالی بود استاد/پاینده باشید
    سلام / آهوی وحشی ام را در ملک کریمی رها کرده ام شاید ضامنش گردد.خیلی یادتو ن بودیم / یا علی
  • توسط:اعتراض به توقیف سوره
  • وبلاگ حمایت شاعران از سوره : http://psoureh.blogfa.com/
  • توسط:فرشته مهر
  • شعر بسیار زیبایی است ولی کاش یکم درشتتر نوشته بودید التماس دعا از شما و همسر ماهتون
  • توسط:فرشته مهر
  • "راز گل سرخ " فرشته نمی دانست عشق چیست !از خداوند اجازه خواست تا به زمین برود عشق را ببیند و باز گردد خداوند گفت : ممکن است اسیر عشق شوی و باز نگردی !فرشته سوگند خورد که باز گردد .خدا به او اجازه داد .او بالهایش را گذاشت و کنار کلبه مرد مومن و مهربانی "فرود" آمد .مدام از لای لنگه در به خلوت او سرک می کشید.و هر روز مهری از او بر دلش می نشست .روزی آن مرد او را دید و لبخندی زد همان دم در دستان فرشته گل سرخی شکفت فرشته آن را بویید و عطر عشق وجودش را سرشار ساخت .ازآن روز زندگی برای فرشته سخت دشوار شد .گاه عاشقانه به گل می نگریست و گاه با آه و حسرت به آسمان نگاه می کرد و می گریست مرد که متوجه حال او شد تاب نیاورد ....و دلی که بر دنیا نداشت را برداشت و پر پرواز فرشته شد .و هر دو به سوی خدا بازگشتند .امشب" جشن عرس " آنها در آسمان است . " دوست خوب پر پرواز به سوی پروردگار است "سلام محمل بلاخره به روز شد
  • توسط:عبدالزهرا
  • سلام استاد عزیز وبزرگوار....بازم یه سئوال دارم .؟؟؟؟؟!!!!!!انا طالب کا لحیران یا انا طالب کا لانعام...فرق این دوتا را درخودم چه جوردرک کنم ؟طالب چی باشم؟همه طلبگی ها خوبه ؟!!!!جوابشو دادید خوشحال میشیم ندادید هم ملالی نیست.یاعلی برای
    نقشی بر آب میزنم از گریه حالیا / تا کی شود قرین حقیقت مجاز من/بر خود چو شمع خنده زنان گریه میکنم / تا باتو سنگدل چه کند سوز و ساز من
  • توسط:تقی دژاکام
  • سلام بر دوست . عنوان یادداشت جدید وبلاگم «مرسی که آپمو می خونی .کامنت یادت نره!» است . افتخار می دید؟
  • توسط:بنده خدا
  • پیییییییییششش ما بیاما خانه به دوشان بیابان بلاییم راستی کتاب جدیدتون اسمش چیه؟
    با مطلبی تحت عنوان عبرتهای پس از عاشورا بروزم تشریف بیارید
  • توسط:کاشانی
  • با سلام عالی بود اما به قول ما هیئتی نیست چون باید ماشا’ الله یک لغت نامه کنار دست باشد اما حض بردیم
    آقای جعفری در لینگ دوستان اشعار مذهبی بیشتر معرفی کنید"روضه" و "فریاد خون" خوب استمنتظر اشعار جدیدتان هستمیه کم ساده تر
  • توسط:کلب الزهرا
  • بسم الله الرحمن ارحیمحاج آقا گله ما رو به دل نگیرین اما واقعا نسبت به وبلاگتون کم لطفی می کنینبعد از 2 ماه فقط یک غزلاین انصافه؟شما که ماشا’ الله توی محرم روزی کمتر از یک غزل بهتون حواله نمیشه چرا از به روز کردن وبلاگتون دریغ می کنینما به شما ارادت داریمقصدمون هم ناراحت کردن شما نیست اما آیا زکات این نعمت در همین حده؟یا علیکلب الزهرا
  • توسط:العبد
  • سلاممثل همیشه پر مغز عالی
  • توسط:هاِشم کرونی
  • سلام. شما را به کلاس نقاشی زیر سایه ی بارووووون دعوت می کنم. لطفن بیایید و ببینید...
    به من یه سر بزنید و مورد تفقد قرار بدید..واعظان کین جلوه.....
  • توسط:محمدجواد
  • سلام حاج اقابابا یه سری به ما فقیر فقرا هم بزنی به جایی برنمی خوره هاشعرتون بازم قشنگ بودموفق باشیددر توفیق طاعت و بعد معصیتانشاءاللهمنم یه چیزی نوشتم ببینیدیا حق
  • توسط:-حسن ابراهیمی(شاگرد)
  • این خرابه بوی عود می دهد **بوی گرمی وجود می دهد**دامنی دوباره خیس می شود**دامنی که بوی دود می دهد**رنگ خواب دختری پریده است **اوخبر ز یک شهود می دهد.**شهادت دردانه حضرت اباعبد الله الحسین (علیه السلام)تسلیت باد.(((خوشا به حال غزل مختصر ولی پر شور@@کسل کننده بود شعرهای طولانی)))التماس د ع ا
    سلام...چه عجب به روز کردی...گمان می کنم پیچ فخامت کلام را زیادی پیچانده یی . مضامین زیبایی بود. اما باید چند بار خوند تا فهمید... .
  • توسط:رضا از میقات
  • افتخار بدهید از وبلاگ میقات بازدید فرمایید. نظرات شما راه گشای ما خواهد بود.منتظرم
    با سلامخدا را شکر که باز بروز شدید اما با چه شعر سنگینی...امیدوارم خدا درک این مطالب را هم ... عطا کندشهادت حضرت رقیه سلام الله نیز بر شما تسلیت باد.یا رقیه مدد...
  • توسط:فریاد خون
  • سلام لذت بردم تناسب کلمات در بعضی ابیات سحر انگیز بود
    سلامشعر بسیار زیبایی بود.خداوند به شما توفیق روزافزون عنایت فرماید.ازحضورتون ممنونم.موفق باشید.
  • توسط:عابدی
  • سلامکار جدیدتون بسیار عالی بود.با اجازه آدرس وبلاگتون رو تو پیوندهای وبلاگم گذاشتم.موفق باشید.
  • توسط:عبدالزهرا
  • سلام بعد این همه سر زدن ....امشب خیلی خوشحال شدم ...خدا خوشحالت کنه مرد!!!برای یاعلی
  • توسط:بهزاد
  • ما که مردیم و ندیدیم به خود گرما راطیب الله
    ای کریمی که بخشنده عطایی و ای حکیمی کـه پوشنده خطایی و ای صمدی که از ادراک ما جدایی و ای احدی که در ذات و صفات بی همتایی و ای قـادری که خدایی را سزایی و ای خالقی که گمراهان را راهنمایی ، جان ما را صفای خود ده و دل ما را هوای و چشم ما را ضیای خود ده و ما را از فضل و کرم خود آن ده که آن به .

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی