سواد آینه

پیوندها

برای خانم

سه شنبه, ۹ آبان ۱۳۸۵، ۰۷:۵۴ ق.ظ

 بسم الله الرحمن الرحیم

سلام می کنم و میخورد به دیواری

که بی خیال گذشت از مقابلم ، آری

 

سکوت می وزد و می گزند آه مرا

رتیل فاسقی و عنکبوت معماری

 

نشد تمامیت خوشه ام شراب شود

کشید پنجه به تاکم شغال مکاری

 

دو گوشواره و یک مشت خاک خوشبو را

گره زدم به پر روسری گلداری ...

 

که باد آمد و بردش به زادگاهش : عرش

قدیمتر ، به قلم ، لوح و هر چه بشماری

 

و آب از آب تکان هم نخورد باز امروز

سلام می کنم و میخورد به دیواری ...

یاعلی

  • رضا جعفری

نظرات  (۸۸)

  • محمد میرزایی
  • سلام خیلی حال کردم وقتی داشتم میخوندمش داد میزدم.هو یاعلی

  • توسط:حسین عباسلو
  • آفرین برتو دوست من هرچه درباره نور دل بنویسی کم نوشتهای این نوردل ودیده کی خواهد آمد ؟ التماس دعا کوچک همه شما
    سلام خسته نباشید ممنون از شعرهای بسیار زیبایتان خواهشمندم به من زرنگ بزنید
  • توسط:بنده خدا
  • من غلامت را غلامم یا علی محمدرضا ابوفاضلی 18 ساله
  • توسط:بنده خدا
  • آقای جعفری عاجزانه طلب دیدار شما را دارم من را آقای بایرامی معرفی کرده من غلامت را غلامم یا علی من هر شب با کتاب شما مست میشوم محرم نزدیک است به ما سری بزنید
  • توسط:فرشته
  • "پروردگارا " عقل و علم و عشق و ایمانی عطا کن که راه را بشناسیم.وبر وظیفه مان عمل کنیم.توفیقمان ده همواره بذر مهر بکاریم.الهی یاری مان ده تا از رنج هم بکاهیم و بر درد هم مرهم باشیمو امید بخش و شادی آفرین گشته وصلح و آرامش بیافرینیم.مگذاریم دلی بشکند یتیمی بگرید و درمانده ای تنها بماند..."مهربانا "یاری مان ده تا بهترین فکر و کلام و کردار را برگزینیم و همیشه ذاکر و شاکر و خادم و خدایی باشیم.پروردگارا در جام جمله هایمان نور بریز آنچنانکه ساقی شراب عشق تو شویم و همگان را از مهر به تو مست کنیم.کمک کن تا در بند جهل و نفس و غفلت و غرور و حرص و حسد...محبوس نگردیم .چگونه زیستنی را بر ما بیاموز که آن هنگام که سفیر سفر از راه رسید سوگوار زمان مرده نباشیم و بر بیهوده زیستنمان اندوهگین نگردیم.مگذار غافل از حال یکدیگر در خودخواهی و خوشی بمیریم.مگذار از بی دردی بمیریممگذار بیراهه برویم مگذار بی تو بمانیم . . .
  • توسط:سوزن بان
  • سلام دوست عزیزاز اشنایی با شما خوشحال شدم.امیدوارم بتوانیم در باره مسایل مختلف تبادل نظر مناسبی داشته باشیم.ارادتمند شما سوزن بان
  • توسط:مونسم خدا
  • سلام خیلی شعر های زیبای نوشته بودید موفق باشیدالتماس دعا یا علی(ع)
  • توسط:حق جو
  • سلام........حاجی ما که نه فهمیدیم چی شد موفق باشید یا مهدی
  • توسط:بنده خدا
  • من دیوانهی شعرهای شما هستم استاد تازه شما رو پیدا کردم کتاب فوق العده ای دارین اگه میشه بگین کجا مجلس دارین من شما رو ببینم عاجزانه از شما طلب دارم
  • توسط:عشق خدائی
  • سلام وب زیبا و تخصصی خوبی داری با گفتهای خوب و آموزنده خواستم بگم افرین به شما که سر شار از انرژی مثبت هستید و به مخاطب خود انرزی فکری میدهی باز به دیدارت خواهم امد به امید دیداری دوباره موفق باشی (عشق خدائی) سلام بر گفتارهای شیرینت اری درباره عشق معنویت خوبیها گفتی من هم میگویم عشق وجودت سر شار از ویتامین خوشحالیی باشیچرا که وب شما هم خوب و هم زیبا و شعر و نوشتهایت از امید آرزوی سر چشمه میگیرد دلت شاد روح نورانیت لبریز از عشق خدائی باشد انشاا... http://www.mother20.persianblog.com عشق با روح شقایق زیباست... عشق با حسرت عاشق زیباست... عشق با نبض دقایق زیباست... عشق با زهر حقایق زیباست... عشق با در حسرت دیدار تو بودن زیباستتو خود یک روح خدائی هستی
  • توسط:نرگس
  • سلامزیبا بود...مثل همیشهموفق باشیدیا علی
  • توسط:حضورناب
  • با سلام به دوست گرامی خوشحال میشم اگر لینک حضورناب در وبلاگ شما اضافه بشه.اجرکم عنداللهپستهای جدید حضورناب :1- ژنتیک در عصر منجی2- نماز جمعه به امامت یک زن مسلمان
  • توسط:امید مهدی نژاد
  • همشهری گرام!لیست نهایی منتشر شد. انتخاب نامزدهای ما حق شماست. پیش به¬سوی تهرانی سبز، نیک¬نگر و جالب.وعده ما اُمهدی¬نژاد دات بلاگفا دات کام.
  • توسط:حسن لطفی
  • یه غزل گفتم تاآخرین ستاره شب راشمرده است اما سه شب گذشته خوابش نبرده است.....
  • توسط:اکبر
  • با سلامبسیار از فرمایشاتتان متشکرم و اطاعت امر کردم...امیدوارم همیشه چوب استاد هایی مانند شما بر سرمان باشد.
  • توسط:مرکز فرهنگی شهید آوینی
  • آیا شهید باکری هم در دوران تصدی شهرداری به روابط عمومی خود بودجه ای اختصاص می داد برای چاپ عکس و خبر خودش به صورت روتین و مداوم در روزنامه ها ؟! حاج مهدی باکری! آن روز که در خانه ویران شده پیرزن رنجور حادثه دیده ، کمکش کردی و او شهردار را که خودت بودی با جهل به اینکه شهردار الآن در مقابلش ایستاده است لعنت نکرد و تو از پیرزن خواستی که شهردار گنه کار را دعا کند و ببخشاید ؟! آن روز آیا کسی جرأت می کرد باکری باشد چون تو ؟! و چه شده است که اکنون نام زیبایت شده وسیله ای برای جلب آرای مردم ؟! ، مردم عزیزی که قطعاً به قول رئیس جمهور عزیزمان خیلی مدیران نمی خواهند بپذیرند آنها می فهمند چه می کنند... ! و کج فهمی است که مردم عزیزمان را دور از هوشیاری ، شناخت و آگاهی بدانیم . و امروز همان روزی است که باکری و باکری ها وعده دادند ،سه دسته شدن اصحاب جنگ پس از جنگ؛ دسته ای بی تفاوت ، دسته ای پشیمان از گذشته و دسته ای وفادار به گذشته و متعهد به آنچه ایمان دارند که عاقبتشان اگر چه سخت ولی ارزشمند است . والعاقبه للمتقین
  • توسط:تنها
  • سلام علیکمخسته نباشیدبروزم ، خوشحال میشم تشریف بیاریدهمچنان منتظرمموفق باشید
  • توسط:اکبر
  • با سلام و عرض ادب حضور استاد گرامیبا اجازه شما ژستی بااین مطلبرابطه بین استاد و شاگرد باید آنقدر تنگاتنگ باشد که تمام کانال وجودی استاد را شاگرد و تمام صفحه جان شاگرد را استاد پر کند. شاگرد باید آنچنان در استاد فانی شود که تمام شبانه روز فکر و ذکر او را استاد پر کند. راه می رود به نور استاد برود، حرف بزند به نور استاد حرف می زند، می بیند با نور استاد ببیند، می شنود با نور استاد بشنود. اگر در پیشگاه استاد زانوی ادب زده و خود را تحویل داده است، هیچگاه نباید مستقیم از خدا چیزی بخواهد، زیرا اینگونه بودن خلاف ادب است. ممنون می شم راهنمائیمان فرمائید شرمنده که پر حرفی کردم××××××××
  • توسط:محسن
  • «متعه» چگونه و برای چه هدفی تشریع شد؟با این عنوان به روزم...........
  • توسط:زائر روسیاه حرم
  • سلام علیکم. باز هم ارادت داریم. خدا حفظتان کناد! وبلاگ (که هم اسمش از شما بود و هم اولین شعرش) در جشنواره فرهنگی امام رضا(ع) برنده شد. به شما تبریک می گویم! یا ضامن آهو!!
    سلام ! در هوای خورشید خورشیدها تنفسی داشتیم تشریف بیاورید . سمهیه امام رضای مرا بده
    به من هم سر بزن وبلاگت عالیه
  • توسط:هاتف
  • با عرض سلام و آرزوی توفیقات روز افزونانصافا و به حق اشعار بسیار زیبا و قابل استفاده ای داریدمن هم در زمینه ی شعر آئینی کار می کنم .از حضور سبز شما خوشحال می شوم.
  • توسط:موسوی
  • طهارت ظاهره در مراتب قوای عملیه نفس مرتبه تجلیه است که نفس ، قوی و اعضای بدن را به مراقبت کامله در تحت انقیاد و اطاعت احکام شرع و نوامیس الهیه وارد نموده که اطاعت اوامر و اجتناب از منهیات شرعیه را به نحو اکمل نماید تا پاکی صوری و طهارت ظاهریه در بدن نمایان شود ...سلام خسته نباشید بروزم ، خوشحال میشم تشریف بیارید .موفق و پیروز باشید
  • توسط:سولماز
  • به دست آوردن خوشبختی بزرگ ترین فتح زندگی است
  • توسط:حسین شاهدخطیبی
  • سلام : با عرض ادب و احترام و شب بخیروبلاگی عالی با مطالبی مفید و ارزنده دارید که قابل تحسین و تمجید است.موفق و موید باشید.التماس دعا
  • توسط:یا حق
  • به نام خدابا سلاماستاد بنده خبرنگار رسانیوز هستم خوشحال می شم در خدمت شما باشم برای تهیه خبرممنون میشمآی دی من همVA3MAN2AKON هست که شما رو اد کردم یا علی
  • توسط:مهر مرده
  • سلام آی دی اشک مهجور و هک کردن ...دزدیدن ازم دیگه مال من نیست حواستون باشه یه وقت مزخرفاتی به نام من براتون ننویسن
  • توسط:مهر مرده
  • مهر مرده !اما فردا مراسم خاکسپاریشه ولی منکه هنوز هستم .فقط وبلاگم رفت "درد انسانهای بزرگ از بی دردی و خردی و بی خردی دیگران است "سلام و موفق باشید دوست عزیز و به خدا میسپارمتون
  • توسط:مهر مرده
  • ملتمس دعای شما بزرگوارم
  • توسط:مریم
  • الهم عجل لولیک الفرجسلام علیکم .اولین بار بود که به سرزمین وبلاگ شما قدم گذاشتمخیلی قشنگ بود وزیبا . خوشحال شدم که باشما آشناشدمموفق باشیدیاعلی.
  • توسط:حسین حسینی
  • به نام نامی عشق ائمه حضرت زهرا(س)آقا سلام تا ایام زیارت مخصوصه چیزی نموندهانشاالله امام رضا ماروهم بطلبه با شما همسفر بشیمآقا من نیاز مبرم به دعای شما دارم من را از دعای خیر خویش فراموش نکنیدیا علی مدد
  • توسط:زائر روسیاه حرم
  • آقا ما ارادت داریم... باور ندارید؟ سری بزنید متوجه می شوید! التماس دعا... یا حق!!
  • توسط:باران
  • سلامباران بروز شده و منتظر نگاه و نظر شماست
  • توسط:شیرین
  • سلام ...بعد مدتها به وبلاگتون سر زدم و شرمندتون هستم ...همیشه از خوندن وبلاگتون لذت بردم ...وقت کردید سری هم به من بزنید..موفق باشید
  • توسط:طاهری
  • سلام لذت بردم از اشعارتان خواهشی دارم اگر می توانید کمکی کنیدمطلعم سازید من برای ایام محرم به دنبال جمع آوری شعر هستم و ان شاالله به قید حیات می خواهم نوکری حضرت را بکنم اگر می توانید راهی نشانم بدهید تا بتوانم از اشعارتان استفاده کنم با تشکر محترق الزهرا
  • توسط:محسن
  • در بحر شرف گوهر یکدانه علیست در مسند دین امیر فرزانه علیست در مکه ظهور کرد که تا بر همه کس معلوم شود که صاحب خانه علیست
  • توسط:اکبر
  • شبی ساکت و دلگیر خودم بودم و قلبی که ز غم بسته به زنجیر وَنزدیک اذان بود که پیچیده در آفاق همه نغمه تکبیر نوشته اند که هنگام اذان دست به دامان خدا باش وَ مشغول دعا باش که آن لحظه بود لحظه شیرین اجابت وَ باز است به درگاه الهی در رحمت شدم گرم عبادت دو چشمم پر ازاشک شد و روی لبانم همه سوگند که یارب تورهایم کن از این بند وَگفتم به خدا بین دعایم که دلتنگ اذان حرم کرببلایم همان جا که دل از سوز فراقش شده بی تاب همان جا که زده دست به دامان زمین خوشه مهتاب همان وادی سوز و عطش و درد همان وادی شرمندگی آب همان وادی پاک حرم حضرت ارباب همان جا که قدم رنجه نموده است گل یاس طوافش کند از عشق وَ احساس به لبهاش بوَد ذکر ابالفضل(ع) و دریای دو چشمش پر الماس همان کعبه کوچک، کف العباس(ع) همان خاک که هم بدر و خندق و احزاب و حنین است همان جا که زمین معرکه عشق حسین(ع) است خیابان بهشتی که معروف به بین الحرمین است و گفتم به خدا بین دعایم که دلتنگ اذان حرم کرببلایم.....
  • توسط:نجاری
  • سلامخیلی وقت بود به خاطر مشکلاتی که با آنها دست و پنجه نرم می کردم و از آن جدل ها مقدمه ای برای پیروزی به دست آوردم (همان شکست خودمان)، نتوانستم به این بهشتتان سری بزنم، البته توفیق نبود... این بار هم مثل همیشه... نه ... بیشتر از همیشه از دل نوشته های شما لذت بردم. ان شاءا... طبعتان روان تر شود.ضمنا، جای خالی شما در انجمن موعود (عج) حس می شود... التماس دعا
  • توسط:یاس نبی
  • سلام علیکمتشکر خالصانه بنده رو بپذیرید.ومن الله التوفیقسلام علی قائم المنتظرالتماس دعا
  • توسط:تنها
  • امام رضا علیه السلام فرمودند :آنگاه که خدا انجام کاری را خواهد ، خرد را از بندگانش بردارد و کارش را عملی سازد و خواسته اش به اتمام رسد و پس آنگاه که کارش را به انجام رسانید خرد هر صاحب خرد را به او برگرداند ، پس او خواهد گفت : چگونه این طور شد ؟ و از کجا شد ؟ ( تحف العقول ، ص 803 )
    اشک تنها قطره ایست که به جای سقوط صعود میکند وبه معراج خدا میرود و ناله و نامه ای می گردد پر احساس و گویا آنچنانکه خداوند تاب بی پاسخ گذاشتن او را ندارد.سلام مهر آپ شد موفق باشید
  • توسط:مرکز فرهنگی شهید آوینی
  • آقای دکتر احمدی نژاد:بعضی وقتها می بینی یک بند دروغ و تهمت [میزنند]، خب یا باید دولت یک تیم 50-40 نفره بگذارد که هر روز جواب بدهند، این بگوید، آن بگوید، که این تازه بازار گرمی همان می شود. بابا، والله بالله، خیلی از اینها را پول کاغذش را دولت می دهد و خود دولت هم می خرد و می خواند. این کینه ورزی است دیگر. من خبر دارم، می نشینند نقشه می کشند که ما چکار کنیم که این دولت زمین بخورد. عجب! این اصلاً اسمش رقابت است؟ این مال ما نیست، این مال همان اندیشه لیبرالی است که دورانش تمام شد. بابا! ما هنوز که حرفی نزده ایم. می گویند احمدی نژاد ما را می کوبد. من هنوز که حرف نزده ام. من حتی هنوز به مردم نگفته ام که چه چیزی را تحویل گرفتم. من هنوز نگفته ام هر جا گره ای است و می خواهی بازکنی، ردپای باندی را می بینی. تا می خواهیم باز می کنیم، می گوید این دارد ما را می کوبد. بابا! من شما را نمی کوبم. من می خواهم حق مردم را به آنها برگردانم. ما به شما چکار داریم؟ البته وظیفه بنده است که اگر این امورات راه بیفتد، به سراغ آن کسانی برویم که در گذشته دست اندازی کرده اند و برده اند و به آلاف و اولوف رسیده اند، یقه شان را بگیریم بکشانیم پای میز و بگوییم برگردان. این آرزوی ماست. ما از این ناراحت نمی شویم که شما بگویید. بعضی خود را مالک کشور می دانند. من این جا رسماً اعلام می کنم هیچ کس مالک این کشور نیست، جز ملت ایران. یعنی چه خود را مالک انقلاب می دانید؟ می گوید تمام نیروهای انقلاب را کنار گذاشتند. نیروهای انقلاب فقط همین 100 نفر هستند؟ این که توهین به انقلاب است. چرا انحصار را منحصر در خود می دانی؟ پس اینها که آمده اند، هیچ کدام نیروی انقلاب نیستند؟ جانباز نیمه جان درب داغان 70 ماه جبهه ای نیروی انقلاب نیست، اما آقایی که در زمان جنگ پایش را از تهران بیرون نگذاشت به سمت اهواز، شد نیروی انقلاب؟ حالا شما هم نیروی انقلاب؛ بسیار خوب، 25-20-16 سال مدیر بودی، مخلص شما هستیم، حالا مقداری استراحت کن بگذار کس دیگری بیاید. بگذار دیگران بیاید. دوستی چهار ماه پیش سخنرانی می کند که این سفرهای استانی عجب چیز خوبی است! تا پیغامی می دهد و کار انجام نمی شود، سخنرانی می کند که این سفرهای استانی دیگر چه صیغه ای است ؟ اینها که می گویم واقعیت است، من نمی خواهم از افراد اسم ببرم، اینها همه مستند است،
  • توسط:مهدی
  • راه گم کرده ام ار راهنما // بر نجات من گمراه بیا/ یا علی مدد
  • توسط:محمدجواد
  • ببخشید :آیت الله میرزا جواد تبریزی
  • توسط:محمدجواد
  • سلاموفات مرجع عالی قدر شیعه آیت الله جوادی تبریزی بر همه شیعیان جهان تسلیت باد
  • توسط:محسن
  • بازم سلامبه مناسبت میلاد فاطمه معصومهاگرچه فاطمه هستی تو را معصومه میخوانمکه با نانامت نلرزانم دل ساقی کوثر را....
  • توسط:منتظران ظهور
  • بسم رب المهدی سلام علیکم خسته نباشید متن های زیبایی بود موفق و سر بلند باشید التماس دعا
  • توسط:باران
  • سلاممن آپممنتظر نظرتون
  • توسط:روح تشنه
  • سلام ........می دونم نمیای ولی به روزم یاحق
    سلام علیکم . با مطلبی تحت عنوان از صبح شبنم تا سواد آینه در همسایگی وبلاگ روضه منتظر قدوم سبز شما هستم http://www.rouzeh.blogfa.com
  • توسط:سید محمد انجوی نژاد
  • سلام حاج اقا . شمام وبلاگ داشتینو من قابل خبر کردن نبودم !!!؟ همشو سیو می کنم با آرشیواش . یا علی
  • توسط:محمدجواد
  • سلام مطالب و اشعار شما خیلی خیلی جالب و زیباستبنده سوالاتی درباره علامه حسن زاده و آیت الله صمدی آملی داشتمخواستم بدانم شما می توانید پاسخ بدهید؟به من سر بزنید و مطلعم بفرماییدیا حق
  • توسط:مجالس صمدی
  • اگر کسی میخواهد در سیر علمی و عملی وارد شود به دو عنوان باید دقت کافی داشته باشد ۱ـ طهارت ۲ـ ادب این دو امر را باید درست طی کند تا چشم و گوش و اعضاء جوارح او هم مؤدب شوند و در مسیر تکامل قرار گیرند . سلام علیکمخسته نباشیدبروزم و منتظر حضور پر مهر و صمیمی شما دوست عزیز هستمپایدار باشید
    حضرت علی علیه السلام فرمودند :کارها بر سه گونه اند : کاری که درستی آن بر تو آشکار است ، پس پیرو آن باش و کاری که گمراهی آن بر تو روشن است ، پس از آن دوری گزین و کاری که حکم آن بر تو مشکل است ، پس آن را به کارشناس بسپار . (تحف العقول ، ص 357 )
  • توسط:موسوی
  • امام صادق علیه السلام فرمودند : مزه آب ، زندگی است و مزه نان ، قوت است و سست حالی و نیرومندی بدن ، از چربی کلیه هاست و جایگاه خرد در مغز است و جایگاه سنگدلی و دلسوزی در دل است . ( تحف العقول ، ص 675 )
    با غصه یی کبود به روزم... .
  • توسط:باران
  • اگر یادمان باشد که آب مهریه خانم است، با هر یاد آب تکانی میخورد از غمدر دل ماست که هیچ چیز تکان نمی خورد و پس از قرنها هنوز غربت گریبان گیر شیعه است.بصیرت می خواهد و حرکتو هر دو اینها عشقبه باران هم سری بزنید.
  • توسط:submerged population
  • نقد کتابهای پ - ث - پ و ث - حبیب محمدزاده دوشنبه ۲۹ آبان ۸۵سمت میدان فردوسی خیابان حافظ حوزه هنریتالار اندیشه ساعت ۵ تا ۷ عصرتوسط ضیاء الدین ترابی - سید احمد نادمی - حمیدرضا شکارسری
  • توسط:انجمن شعر آیینی موعود
  • سلام آقا رضا.انجمن که تشریف نمی آرید.وبلاگ تشریف بیاورید. نظر دادن هم بهتر از گذاشتن علامت لبخند است.
    الهی ، هر چند که از بد سزای خویش به دردم لکن از مفلس نوازی تو شادم . الهی ، منبه قدر تو نادانم و شزای تو را ناتوانم . در بیچارگی خود سرگردانم و روز به روز بر زیانم .الهی من کیم ، که بر درگاه تو زارم یا قصه درد خود به تو بردارم .در عشق تو ، من کیم ، که در منزل من از وصل رخت گلی دمد ، بر گل من ؟
  • توسط:حسین حسینی
  • بنام نامی عشق ائمه حضرت زهرا (س)سلام به استادلطف کنید و از عشق و هستی ما بیشتر بنویسید.یا علی مدد
  • توسط:مرکز فرهنگی شهید آوینی
  • به ما سر نزنی ها
  • توسط:موسوی
  • معنای عصمت ائمه اطهار علیها السلام این است که ایشان در هیچ مرتبه ای از مراتب وجودی نجاست ندارند . سلام بروزم ، منتظر حظور سبز و گرامی شما دوست عزیز هستمموفق باشید
    سلام ش!خوشمان آمد!!!از دستت دل خور می باشم... .یارب... .
  • توسط:زهره جعفرزاده
  • سلام . بعضی از شعرهایتان را در انجمن شنیده ام... البته چندی پیش...وبلاگ خوبی دارید... ساعت بی کوک هم به روز است... موفق و پیروز باشید.
  • توسط:حسین دیلم کتولی
  • سلام ...با حواله ی چای در خدمتم ...ممنون
  • توسط:لطیفیان و لک
  • سلام . در شبی شگفت!!!! ما در ساحت سواد شما زانو زدیم . مستی شراب شعر و عاشقی شبانه شما شاهد شور شهر ما باشد .
  • توسط:امید مهدی نژاد
  • ببخشید یه ژاد از کامنت بالایی جا مونده بود که اینجا اضافه می کنم:ژاد
  • توسط:امید مهدی ن
  • سلام آقا رضا.این در رو هم اینقدر زدید تا باز شد.شعر شگفت انگیزی است. تصرف شهودانه ای در ساحت غزل به اصطلاح مدرن. مصادره هنری لحنی مغشوش و متکثر به نفع طبعی منضوم منظم و وحدت نگر. اگر مته به خشخاش بگذاریم دوسه ایراد دارد ولی فی الجمله و حتی بالجمله شاهکار است.حالا من سپر می اندازم و می گم اگه اون مشقها برای رسیدن به اینجا بوده می ارزیده. حتماَ می ارزیده. تبریک می گم.
    امام صادق علیه السلام فرمو ده اند :خداوند در روز قیامت به جمعی از فقرای مؤمن ، نگاه عذر آمیز می کند و بعدهم به آنها می فرماید : سوگند به عزت و جلالم ، من شما را در دنیا بدین جهت فقیر نکردم که شما را خوار کنم و حالا امروز خواهید دید که با شما چه می کنم . پس هر کس از شما در دنیا یک عمل خوبی را انجام داده ، همان را در دستش بگیرد و داخل بهشت شود . بعد یکی از همان فقرا عرض می کند : خدا وندا ، اهل دنیا در دنیا لذت بردند و با زنان متعدد ازدواج کردند و لباسهای خوب پوشیدند و طعامهای لذیذ خوردند و در بهترین خانه ها سکونت کردند و سوار بهتزین مرکوب ها شدند . پس به ما هم امروز آن چیزها را عطا کن . خداوند متعال می فرماید : من به هر کدام شما هفتاد برابر آنچه که به اهل دنیا داده ام ، عطا می کنم . (حدیث قدسی ، ص 668 )
  • توسط:حسین حسینی
  • به نام نامی عشق ائمه حضرت زهرا (س)باعرض سلام وادبآقا من امروز تازه وبلاگتون رو پیدا کردم و قبلا فکر نمی کردم شما وبلاگ داشته باشید و یا اصلا اهل اینجورکارا باشید.بهر حال خیلی خوشحال شدم چون عاشق شعر های شما هستم . هرروز از حال شما با خبر میشم.یا علی مدد
    سلامخیلی ممنون .از این که به من سر زدید و منو راهنمایی کردید.من در حدی نیستم که بتونم نظر بدم ولی به نظرم زیبا اومد.باز هم ممنون میشم اگه که ایراد های منو به همین وضوح بیان کنید.من با یه رباعی تازه منتظر هستم....
    سلام علیکم....................
    باسمه تعالیسلام آقا خیلی خوب بود و زیباپیشنهاد میکنم که عنوان شعر را که خیلی کوچک گوشه بالای تایپ میکنید درشت و متمایز وارد کنید تا مخاطب با ذهنیت اولیه شعر را مطالعه کند. ملتمس دعا
  • توسط:مرکز فرهنگی شهید آوینی
  • اى سبزترین واژه‏ى هستى! اگر بیایى که خدا کند بیایى، عهدى را که هزاران شاپرک عاشق، آن را با قلم عشق امضا کرده‏اند، به تو خواهیم داد تا در یک کلام به تو بگوییم که ما سربازان جان بر کف تواییم و جان ناقابلمان را فداى یک نفس‏ات مى‏کنیم. اى امید منتظران! بیا و جهان را با ظهورت نورانى کن تا ما در آن هنگام شرم خورشید را ببینیم. شرم از قرار گرفتن در برابر موجودى که خود معناى ناب روشنایى است و جهان از طلوعش یک پارچه روشنایى مى‏شود. موجودى که قلبى هزاران برابر خورشید و عاشقانى با قلب‏هایى به وسعت کهکشان دارد.
  • توسط:انجمن موعود
  • با سلام و خسته نباشید ... وبلاگ انجمن به روزه . اگه خود انجمن نمیاید لااقل غبار آینه اش را بزدایید ...
    خداوند: .... مرا در دل خلق محبوب کن چنان که مرا دوست بدارندپرسید چگونه :خداوند پاسخ داد:نعمتهای مرا یاد آوری کن و مورد توجه آنها قرار بده......انسان بنده احسان است و احسان فطرت انسان را بیدار می کند "عشق آمدنی است یا آموختنی" ؟!مهمترین موفقیت و خدمت کدام است ؟....ادامه در وبلاگسلام :مشتاق و منتظر نقد ونظر ارزشمند شما دوست عزیز هستم
    سلام :جسارت نباشه وبی ادبی نکنم از این شعرا که سنگینه وهیچی نمی فهمم خیلی خوشم می یاد. یا علی
    با سلامعالی بود امیدوار و منتظر اشعار زیبایتان راجع به آقایمان صاحب الزمان(عجل الله) هستیم
  • توسط:محسن مقدس زاده
  • با سلاموبلاگ زیبائی داریدوبلاگ شما هم به جمع پیوندهای وبلاگ قول احسن و محسن مقدس زاده اضافه شدمنتظر حضورتان هستیمالتماس دعاآدرس وبلاگهای منhttp://mohsen1440.blogfa.com http://mohsen1440.parsiblog.com
  • توسط:موسوی
  • در سوره تکاثر آمده است : در آنجا از نعمتهایی که به شما داده ایم سؤال می کنیم . امام صادق علیه السلام می فرمایند : آن نعمتی که در روز قیامت از شما سؤال می کنند ما اهل بیت هستیم . سلام بروزم ، خوشحال میشم تشریف بیارید موفق باشید
    با اشعارت واقعا حال میکنم و امیدوارم جلد دوم صبح شبنم زودتر چاپ بشه تا تو جلسات مداحی از اونا استفاده کنم . من قبل از ماه روضان کربلا تو حرم ارباب در حال مداحی بودم که عربها زدند فکم رو شکستند و تازه چند روزه باز کردم اما تا محرم مداحی نمیتونم بکنم اما همینکه خونم تو حرم ارباب ریخته شد یه عالمه شکر کربلائی
  • توسط:محسن امیری مقدم
  • سلام.بیت سوم عالی بود.خیلی به دل نشست.غزلم که جای خودش...اما فکر میکنم در برخی از ابیات از زبان شعری ایده ال فاصله گرفتیدو این زبان یه کمی اذیت میکنه.درکل لذت بردیم.خدا قوت.یاحق
  • توسط:کیمیا
  • سلامخیلی دیر اومدم احتمالا بازم خیلی دیر بیامولی ...خیلی قشنگ بود ×××من هم می خوام برگردم به زادگاهمراه رو گم کردم ولی دعا کنید که ...موفق باشین یا علی
  • توسط:مجالس صمدی
  • همه از دست شد و او شده است انا و انت و هو ، هو شده است
    امام باقر علیه السلام فرمودند : هر بنده ای از بندگان خدا که رسم خوبی ایجاد کند ، پاداشی همچون پاداش عمل کننده به آن رسم خواهد داشت ؛ بدون آنکه از پاداش عمل ککنده به آن چیزی کم شود . و هر بنده ای از بندگان خدا رسم بدی را ایجاد کند ، او نیز گناهی همچون گناه عمل کننده به آن رسم خواهد داشت ؛ بدون آین که بار گناه آنان سبکتر شود .(ثواب الاعمال ، ص 285 )

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی