سواد آینه

پیوندها

وضو

شنبه, ۲۶ خرداد ۱۳۸۶، ۰۷:۰۶ ق.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

با خون پاک تو کفن تو وضو گرفت

از چشمه ی طهور تن تو وضو گرفت

 

میخواستی بپوشی اش اما وضو نداشت

پس زود رفت پیرهن تو وضو گرفت

 

من کشف کرده ام که تو از آب بهتری

دیدم که آب با بدن تو وضو گرفت!!

 

روزانه پنجمرتبه :زرد و سفید و سرخ

از روح آبی تو تن تو وضو گرفت

 

چیزی نبود پاکتر از تو بجز خودت

یعنی که با من تو من تو وضو گرفت

 

قبل از تولد تو که باران گرفته بود

دنیا برای آمدن تو وضو گرفت

 

خوش باش علی که بازوی او خون نیامده است

عشق تو هستی تو زن تو وضو گرفت!

یاعلی

  • رضا جعفری

نظرات  (۳۳)

  • توسط:میم . ب . مهاجر
  • قبل از تولد تو که باران گرفته بوددنیا برای آمدن تو وضو گرفت
  • توسط:خانم غزل بدون تو تعطیل میشود
  • سلامخیلی خوشحالم که وبلاگتون رو پیدا کردم. من عاشق کتاب "خانم غزل بدون تو تعطیل میشود" هستم. برای خرید به انتشارات آن مراجعه کرده ام ولی متاسفانه این کتاب تمام شده بود.چگونه آن را تهیه کنم؟؟؟؟البته کتاب سواد آینه را دارم.
  • توسط:فاطمه دلاوری
  • لو لاک لما خلقت الافلاک، هبوط تا فاطمه خواهد نکنم فانیشاندر کوچه ی بی غیرت سیلی سیلی است جاری ز سقیفه مرگ بر بانیشانبا سلام و خدا قوت. گروه پژوهشی_تحلیلی فدک دانشگاه شهید باهنر کرمان حلقه ای مطالعاتی و پژوهشی است که بر روی موضوع بازیابی هویت انقلابی زن کار می کند. از شما اجازه می خواستم که از اشعار جناب عالی جهت چاپ با ذکر نام و منبع استفاده نماییم. موید باشید
  • توسط:حسین جنتی
  • سلاممتشکرم فیض بردماما چند تا اشکال وزنی میبینم که احتمالا تعمدی بودهیک روز به مقدم تو تکبیر زدندروز دگرت به تیر و شمشیر زدنددیروز به دشمن تو لبخند زدندامروز به ماتم تو زنجیر زدند
  • توسط:امید مهدی نژاد
  • واقعاَ این بود عدالتی که دیشب گفتند؟با اعتقاد برای دکتر عماد افروغ.
  • توسط:حاجی نیا
  • سلام اقا رضا میخواستم بدونم شما در مدح اهل بیت سرود هم میگین اگر اینطور هست من دوست دارم صلهی این اشعار رو پرداخت کنم و با هم همکاری داشته باشیم انشا الله تلفن تماس 09125102708
  • توسط:زهرا رفیعی
  • سلام دوست مندلتگی مدتها نبودنم را با لطافت دستان مهربان مریم شعر شده ام آمده ام با...در من شروع شد از بیقرارتو.....ویک هدیه ی خوبتحویل می گیری؟بدرووود
  • توسط:دل نامه
  • دل من در پی یک جمله بی خاتمه بود اولین واژه که آمد به میان فاطمه بود...سلام دوست عزیزبا شعری در مورد بانوی دو عالم به روزم خوشحال می شوم به خانه ما بیایی...التماس دعا............................................دل نامه
  • توسط:گل خوشبو
  • واقعا که شما وبلاگ قشنگ خوب و پر باری دارید . دعا می کنم که شما دوست عزیزم همیشه شاد و سلامت باشید. و در راه نشر فرهنگ غنی اسلامی همواره تحت عنایت ویژه آقا امام زمان (عج) قرار داشته باشید
    سلام. خواندم. قشنگ بود... .
  • توسط:روح تشنه
  • سلام بعد از مدت زیادی روح تشنه با شعری بنام دیار غریب به روز شد منتظر حضور گرم و صمیمی شما هستم یاحق
  • توسط:قربانی حقیقت
  • سلام آقای جعفری از مطالب زیبات لذت بردم مرسی " الاه" به روز شد و مشتاقانه منتظرحضور و نظر شماست---------------------"... خدایی که حرف بنده ش رو نشنوه یا به اون پاسخ نده، خدایی که با بنده ش حرف نزنه، به چه درد میخوره؟ این خدا در مان کدوم درد من میتونه باشه؟ اصلاً میشه از این خدا انتظار داشت روزی بنده ش رو فراهم کنه؟ یا میشه به چنین خدایی توکل کرد و انتظار داشت وکالت بنده ش رو عهده دار بشه؟ ..."خبر بزرگی در راهه ......
  • توسط:مرد تنها
  • آدمک چشمک زدگل آورد عاقبت عاشق شد.............
  • توسط:شیعه علی (خادم بی بی)
  • سلام علیکم و رحمة الله بر شما دوست ولائیوفات یکی از بزرگ بانوان صدر اسلام، همسر شیر خدا و مادر علمدار کربلا، ام البنین بر یوسف زهرا و شما شیعیان تسلیت بادوبلاگ «یاس کبود علی» در خصوص مصائب بی بی دوعالم با قسمت سوم «به رنگ خون» به روز شد. حضور شما و نظرات مفید شما همچون لعنی است که بر غاصبین ولایت و بزرگ حامی امیرمؤمنان، بی بی دوعالم فرود می‌آید.در ضمن یه گله هم از دوستان دارم که در این مدتی که من به دلیل مشکلاتی نتوستم به روز کنم، لطفشون رو از این حقیر دریغ کردند.اللهم العن جبت و طاغوت
  • توسط:مرد تنها
  • سلامآدمک چشمک زد گل آورد عاقبت عاشق شد ...............
  • توسط:نه به دم سری نه داری !!
  • بنزین هم احمدی نژادی شد !سر بزنید و لطفاً نظر هم بدیدمنتظرم
  • توسط:بنده خدا
  • پیش ما بیاااااااااا
  • توسط:مرکز فرهنگی شهید آوینی
  • حاجی سری به ما نزنی
  • توسط:مرکز فرهنگی شهید آوینی
  • مقام معظم رهبریدر میان این هنرمندان معروفی که ما داریم، خیلیشان جوانان بعد از انقلابند اینها کسانی هستند که یا در جبهه های جنگ ، یا در صحنه های انقلاب ، با یک ایمانی ، یک خودباوری پیدا کردند و به سمتی کشیده شدند ، مثلا" دوربینی دستشان گرفتند و برای عکسبرداری به جبهه ها رفتند .سید شهیدان اهل قلم شهید سید مرتضی آوینی طلسم شیطان وحشت از مرگ است و اگر آن را درون خویش بشکنی ، دیگر او را بر تو تسلطی نیست ، و اگر نه باید به حکومت شیاطین بر کره زمین ، هم اینچنین که هست ، رضا شوی و مرگ از قبول این ننگ بهتر است . -----------------------------------------------میگم خوش به حال شهدا که عند ربهم یرزقونند و ای کاش من وشما هم به آنها برسیم شهادت قسمت ما می شد ای کاش
  • توسط:مرکز فرهنگی شهید آوینی
  • -----------------------------------------------میگم خوش به حال شهدا که عند ربهم یرزقونند و ای کاش من وشما هم به آنها برسیم شهادت قسمت ما می شد ای کاش
  • توسط:محسن رضوی
  • درود ! رهیاد به روز شده ... نظرتان را هم درباره ی طرح نمایشگاه جنبی و دایمی کتاب در انجمن ها بیان کنید و اگر شما هم حاضرید یا علی !...این پیام فعلن برای خبر است باز هم به شما سر می زنم .ممنون از حضور شما !‏
  • توسط:هستی ابن عربی
  • سلام علیکم!پاک می نویسید. با تمام وجود احساس می کنم. موفق باشید دوست گرامی!خواستار تعالی شما هستم.در پناه حق!
  • توسط:عاشق المهدی
  • ای کاش فدک این همه اسرار نداشتای کاش مدینه در و دیوار نداشتفریاد دل محسن زهرا این استای کاش در سوخته مسمار نداشتالهی بحق فاطمه وابیها و بعلها و بنیهاو السر المستودع فیها عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر و اجعلنا من اعوانه و انصاره و المستشهدین بین یدیه
  • توسط:محسن رضوی
  • درود ! استفاده کردم و لینکت کردم عزیز !
  • توسط:دانش آموز
  • سلام دوست عزیزموبلاگ ما با چند مطلب به روز استخوشحالمان می کنی اگر منتظرمان نگذاری××××××××××××××××××××××××××ای پاک کننده ی اشک هایی که همیشه از ناجوانمردی روزگار بر چهره هایمان نشسته . آقاجان آیا وقت آن نرسیده که بیایی و حداقل خون پایمال شده ی مادرت زهرا ( س ) را از این غاصبان بستانی . آنگاه که سرداب غیبتت را فرو ریختند آنگاه که حرم ملکوتی پدرت را به خاک و خون کشیدند کاش همان موقع لحظه ظهورت بود تا آن از خدا بی خبران را از دم شمشیر ذوالفقاری ات می گذارندی . ای پیدای پنهان دلم آنچنان به هوای دیدنت پر می کشد که گویی جان از بدنم در حال جدا شدن است . کاش بیایی تا شاید تو را یک لحظه قبل از مرگ ببینم .××××××××××××به امید ظهور منتقم زهراالتماس دعا
  • توسط:دانش آموز
  • مادر من، سایه ی تو بر سر منمادر من...نـمـی خـوابـه، پـیـش بـسـتــر*** دخـــتــــری در الـــتـــهـــابــــــهآروزشــــــــــه دیـــگـه امـشـب***مـــادرش آروم بـــخــــــوابــــــهمادر من...هــر شـبــو تـــواین سه ماهه***بـــیــداره کــــنــــار بـــســـتــــرلـحـظـه لـحـظـه تــــا بـبــیــنــه***کـه نـفـس مـی کـشــه مــادرمادر من، سایه ی تو بر سر منمادر من...مـــــیـــده آزار یــاد مــســمــار***دلــشــو مــیـشــکــنـه هـر باروقـتـی فـضــه پـــشــت اون در*** مـی شـوره خـون از رو دیـــواراز غـمـی کــه تـــو گــلـــوشــه*** بــا کــســی چــیــزی نـگــفـتهدوبــاره پــاهــاش مـــی لـــرزه*** یــاد اون روزهـــا مـــی افــتـــهمادر منپـــــــره آتـــیــش پــــــــره دوده***دل آســـمـــــــون کـــــبــــــودهپــــــدری کـــــــه تــو رکـــوعــه***مـــادری کـــــه در ســــجـــودهمادر من...دیـگـــه امــیــدی نـــــمـــونــده***مــعـــجـــــــــــــزه دوای دردشدسـت کـوچـیـکـش مـی گیره*** اشـــکــای چـــهـــره ی زردشمادر منگــل خــونــیــــن گــــــل پــرپــر*** نـــرو امـــشــب ای کــــبـــوتــرای بــنــفــشـــه ای شـقــایق***گـــل زخــمـــی گـل عــاشــقپـــــُــــــــره درده دل خسته ام***وا نـــــکــــــردی چشم بـستتشــــب وصــلــه بـــا سـپـیــده***دل تـنـــــــــگـم نــــا امــــیـــدهمادر من...
    سلام خسته نباشی بازدید من بالای 6000 نفره من شما را لینک کردم لطفا شما هم منو با نام قوی ترین سیستم درآمد زایی ایران لینک کنید
  • توسط:به نام لیلی
  • آب آبی نیستیاس رنگ اشرنگ پاکی هاستعشقشاید سرخ باشد مطمئنمکوچه هایشرنگ خاکی نیستیاسآبی نیست ؛ خاکی نیست ؛ خونی نیست ...اما شد .یاسآبی شد خاکی شد خونی رفت ... آخر رفت ..عشقتنها شد تنها ماند تنها رفت ... آخر رفت ...یا لیلی
  • توسط:فریاد خون
  • سلاماونقدر بروز شدنتون طول کشید که نزدیک بود وبلاگتون خمس بخورهقبول باشه.......و..............التماس دعا
  • توسط:منتظر المنتظر (لا لقا بلا فراق)
  • سلام با اجازه و افتخار لینکتون کردم التماس دعا
    سلام حاج آقا رضااحوال شما؟خیلی وقت ژیش این پست رو برای وبلاگ شما نوشتمhttp://majidiat.blogfa.com/post-152.aspxاگر اجازه دهید شما را لینک کنمموفق باشیدیا علی
  • توسط:پارسا
  • سلام خوشحالم که با وبلاگتون آشنا شدم.شعر جالبی بود و قابل تامل!خدا نگهدار
    با سلام و عرض تسلیت دهه دوم فاطمیه...خدا را شکر که بالاخره بروز شدید مثل همیشه عالی پر محتوا ...عشق یعنی دل سپردن در الست از می وصل الهی مستِ مست عشق یعنی ذکر ناموس خدا یا علی گفتن به زیر دست و پا عشق یعنی جلوه صبر خدا شرم ایوب نبی از مرتضی عشق بر دلداده فرمان می‌دهد عاشق جان داده را جان می‌دهد عشق باعث شد که دل سامان گرفت پشت درب خانه زهرا جان گرفت عشق یعنی انقلاب فاطمه از کبودی چشم تار فاطمه عشق یعنی عشق ناب فاطمه بیت الاحزان خراب فاطمه

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی