سواد آینه

پیوندها

ساعت سنگین

چهارشنبه, ۱۶ ارديبهشت ۱۳۸۸، ۰۱:۴۹ ب.ظ



بسم الله الرحمن الرحیم



رسیده ساعت سنگین جان سپردن من

 

بیار قطعه زمینی برای مردن من

 

 

رسیده لحظه دندان به هم فشردن تو

 

رسیده لحظه پنجه به هم فشردن من

 

 

به نام تو شده بودم همین دو سه شب پیش

 

چقدر زود گذشت از به تو سپردن من

 

 

و من میان دو راهی شکست خورده شدم

 

ترک نخوردن تو یا شتک نخوردن من

 

 

چقدر صفحه تقدیر را ورق زده ام

 

که پاره پاره شده از ورق شمردن من

 

 

و بعد از این که بمیرم کنار تو هستم

 

زیاد کار ندارد چگونه بردن من

 

 

شروع می شوم از انتهای غربت تو

 

تمام می شوی آغاز خاک خوردن من

 

 

یا علی



 

  • رضا جعفری

نظرات  (۲۵)

  • توسط:خلصه128
  • دعای ما به در بسته میخوردای کاش خودت برای ظهورت دعا کنی . . .خدمت شما اراذت داریم
    این شعرتون خیلییییییییییییییییی قشنگهبااحساس ادم بازی میکنه[گل واقعا شاعر هستیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییید
  • توسط:مصطفی نعیمی
  • آقا رضا سلامبا اجازتون این شعرو تو وبلاگم گذاشتم یا علی
  • توسط:وحید قاسمی
  • آقا سلاممثل همیشه: سعادت گرچه بی رنگ است ارادت همچنان باقی استپایدار باشیدعلی مددی
  • توسط:جواد اسماعیلی
  • حاج آقا بعد از مدتی حال شعر گفتن آمد خدارا شکر التماس دعا
    سلام ....تسلیت عرض می کنم ....ما رو دعا کنید حاجی ... دعا کن ....
  • توسط:امید مهدی نژاد
  • نمردیم و وارد لیست سیاه هم شدیم!بفرمایید خودتان ببینید.
  • توسط:محمد مهدوی اشرف
  • سلامچقدر زود گذشت از به تو سپردن من [ زیبا بود ]ترک نخوردن تو یا شتک نخوردن من [ به جای شتک نمی شد بشه کتک؟ ]با اینکه خیلی خوب بود، اما به نظر احقر، میشه پرداخت بیشتری می داشت...متنفس و متبرک باشید، که هستید...خاک پا
    سلامآیت الله العظمی شیخ محمد تقی بهجت فومنی(ره) به ملکوت اعلی پیوستبروزم با مطلبی بسیار ارزنده از این عالم ربانی...مجموعه سخنرانی های آیت الله بهجتفیلم های آیت الله بهجت(تصویری)کلیپ نماز صبح آیت الله بهجتآیه الله بهجت درحرم حضرت معصومه سیازده دستور العمل از آیت‌الله بهجت مجموعه کتابهامحبت اهل بیت (علیهم السلام) (صوتی) نثار روح پر فتوحشان یک حمد و سوره قرائت بفرمائید.سپاسگزارم
  • توسط:مستشار نظامی
  • سلام استا امروز داشتم اشعار فاطمی کتابتان را مرور می کردم و لبریز از حس فاطمی آنها شدم آمدم اینجا و با این غزل لبریز تر شدم اجرتان با بانو در این ایام مارا هم دعا بفرمایید
    هوسلامعرض ادب و احترامارادتمندسید علوی
    موفق باشید
  • توسط:هیئت مهدی جان(عج)
  • ما را ز ما بگیر و خودت را به ما بده
  • توسط:سمانه میر
  • سلام.تبریک آقای جعفری.با احساس.عاشقانه.من هم غزل ...و کلا موزون هم میگم.لذت بردم...راستیبه روز شدم چند روزیه.
  • توسط:سمانه میر
  • این هم آدرس یکی از نوشته های موزونم.به نام"تار"http://mirokio.blogfa.com/8702.aspx....
    ماشالله
  • توسط:محمدرضا
  • لذت وافر بردممن هم به روزم
  • توسط:ساکن سقط اللوی
  • www.bait.blogfa.com
  • توسط:میم . ب . مهاجر
  • سلام و متشکرم. حال و هوای حرم که جای خود کلن بنده در این زمینه کمی سهل انگارم. معمولن هم قرار بر این می شه که بعدن درستشون کنم اما ظاهرن هنوز بعدن نشده!در ضمن اختیار دارین بی سوادی از ماست.
  • توسط:منتظر او
  • سلاممثل همیشه بود در زیبایی.اینجا چیزی است:www.love-eshq.blogfa.comمنتظرم...
  • توسط:میم . ب . مهاجر
  • رسیده ساعت سنگین جان سپردن منبیار قطعه زمینی برای مردن من
    سلام،اگر دوست داری از امکانات بیشتری استفاده کنید، از تکنولوژی روز در بلاگ خود بهره برید و آن را به سایت تبدیل کنید، به سایت زیر مراجعه کنید.http://fa.chonoo.comاین سایت به غیر از امکانات پایه، امکاناتی از قبیل نظرسنجی برای مطالب، ارزیابی مطالب، عضویت برای سایت خویش، گالری تصاویر، آپلود فایل، ایجاد شناسنامه برای کاربران، صندوق پیام در به مانند GMail برای ارتباط بین کاربران، شمارنده‌ای در قدرت GoogleAnalytics و انجمن گفتگو را به رایگان در اختیار شما قرار می‌دهد.از اینکه یک بار از این سیستم استفاده می‌کنید، ممنون.موفق باشی...
  • توسط:مرکز فرهنگی شهید آوینی
  • سلام حاج رضا حاجی بازارتون سکه شده دیگه سراغ نمی گیرید ایام فاطمیه است التماس دعا داریمسری هم به ما بزنید
    با سلام عرض ادب فرا رسیدن ایام فاطمیه را تسلیت ...اشهد ان فاطمه بنت رسول الله عصمت الله الکبری و حججه الله علی الحججالحمدالله باز بروز شدید دل و قلبمان شاد میشه وقتی حضورتون رو حس میکنیم در پناه امیرالمومنین علیه السلام باشید یا علی ملتمس دعای خیرتان هستیممهدیم من نه مرا گرمی بازاری نیستبهتر از یوسفم و هیچ خریداری نیستگویند که در حسرت دیدار منندلیک در گفته این طایفه کرداری نیستاللهم عجل لولیک الفرج
    انگار پای ثانیه ها لنگ می شودوقتی دلی برای دلی تنگ می شودپیشم بیا... خوشحالم کن

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی